Ke stažení
Publikace, překlady a výstupy Partnerství
Silné školské distrikty a jejich leadership
Studie vypracovaná na zakázku Rady ontarijských ředitelů vzdělávání (The Council of Ontario Directors of Education) a Institutu pro leadership ve vzdělávání (The Institute for Education Leadership). Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto...
Více času na pedagogické vedení školy prostřednictvím efektivního zajištění nepedagogických činností
Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto odkazu.
Partnerství pro vzdělávání 2030+ jako spojenec Strategie 2030+
Co přinesl 3. rok koordinované spolupráce na zlepšování učení dětí a rovných šancí. Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto odkazu.
Vyhodnocení veřejné konzultace dokumentu „Návrh na posílení systému vedení a podpory mateřských a základních škol v ČR“
Závěrečnou vyhodnocovací zprávu veřejné konzultace si můžete stáhnout na tomto odkazu. Odpovědi respondentů z 1. kola konzultace naleznete ZDE. Stanoviska organizací ze 2. kola konzultace naleznete ZDE.
Celkové výsledky veřejné konzultace návrhu na posílení systému vedení a podpory mateřských a základních škol v ČR 1. a 2. kolo
Hlavní výstupy z obou kol veřejné konzultace si můžete přečíst nebo stáhnou na tomto odkazu.
Výsledky veřejné konzultace návrhu na posílení systému vedení a podpory mateřských a základních škol v ČR 1. kolo
Výstup z 1. kola veřejné konzultace si můžete přečíst nebo stáhnou na tomto odkazu.
Wellbeing ve škole: Jak na pozitivní přístup k učení i k životu
Učitelská profese je bezesporu naplňující, ale zároveň velmi náročná, a proto musí být vědomá péče o osobní wellbeing coby prevence syndromu vyhoření její nedílnou součástí. Tato publikace nabízí několik nástrojů k podpoře osobního wellbeingu vyučujících a dalších...
Návrh na posílení systému vedení a podpory mateřských a základních škol v ČR
„Nutnou podmínkou pro podstatné zlepšení učení dětí a žáků v mateřských a základních školách je to, aby byla v systému veřejné správy určena instituce, která ze zákona ponese odpovědnost za kvalitu vzdělávání na jasně definovaném území menším než kraj. Publikaci si...
Role zřizovatele školy v zemích s vynikajícími vzdělávacími výsledky a rovnými šancemi
Studie popisuje roli zřizovatelů škol ve vybraných zemích, kterým se daří dosahovat lepších vzdělávacích výsledků, wellbeingu a rovných šancí žáků než v České republice. Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto odkazu.
Partnerství pro vzdělávání 2030+ po dvou letech
Kam jsme dospěli ve spolupráci na zlepšování vzdělávacích výsledků, wellbeingu a rovných šancí dětí Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto odkazu. Tiskovou zprávu k vydání publikace si můžete přečíst zde.
Infoleták o Partnerství pro vzdělávání 2030+
Infoleták o Partnerství 2030+ si můžete přečíst či stáhnout na tomto odkazu.
Wellbeing ve vzdělávání – Analýza vybraných zahraničních vzdělávacích systémů
Studii si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto odkazu.
Společenství obcí: potenciální úspory z rozsahu a dopad na snížení administrativní zátěže ředitelů škol
Studii si můžete přečíst či stáhnout na tomto odkazu. Tiskovou zprávu ke studii si přečtěte na tomto odkazu.
Michael Fullan: Volba nesprávných hybných sil pro celosystémovou reformu
Přinášíme vám překlad klíčové studie Michela Fullana. Tiskovou zprávu k vydání překladu najdete zde. Před přečtením této studie Vám doporučujeme seznámit se s další klíčovou publikací Michaela Fullana, a to českým překladem studie Správné hybné síly pro úspěch...
Indikátory pro vyhodnocování klíčových výsledků vzdělávacího systému ČR
V této publikaci se seznámíte s kontextem indikátorové soustavy a implikacemi pro veřejnou politiku, návrhem klíčových indikátorů, procesem projednávání indikátorů v Partnerství 2030+ a samozřejmě také se schválenými indikátory Partnerství 2030+. Stažení PDF...
Systémy přípravy, vzdělávání a podpory ředitelů škol ve vybraných zemích
Rešerše se zaměřuje na problematiku přípravy, vzdělávání a podpory ředitelů v pěti vybraných zemích (Kanada, USA, Austrálie, Nizozemsko, Estonsko). Systémy nejen popisuje, ale také porovnává. Stáhnout PDF soubor
Indikátory Partnerství pro vzdělávání 2030+
V tomto dokumentu představujeme přehled indikátorů pro účely Partnerství pro vzdělávání 2030+. Indikátory schválila Rada Partnerství 2030+ dne 12. 1. 2022. Stáhnout PDF dokument
Michael Fullan: Správné hybné síly pro úspěch systému jako celku
Michael Fullan pojmenovává v přeložené studii důvody, proč se v posledních desetiletích nedaří dosáhnout systémové změny v systému vzdělávání, který považuje za zastaralý. Především ale navrhuje, jak změnit paradigma a díky tomu skutečně dosáhnout reformy vzdělávacího...
Těšíme se do školy
Materiál nabízí rady a tipy, jak co nejlépe podpořit postupný návrat žáků do škol po prvním covidovém plošném uzavření škol. Stáhnout PDF soubor
Jak zlepšovat učení, wellbeing a rovné šance žáků v ČR prostřednictvím středního článku a dalších opatření
Publikace shrnuje výstupy a zkušenosti z prvního roku Partnerství pro vzdělávání 2030+. Stáhnout PDF soubor
Arnošt Veselý: Střední článek ve vzdělávání: vymezení pojmu, přístupy a implikace pro vzdělávací politiku
Studie Arnošta Veselého Střední článek ve vzdělávání: vymezení pojmu, přístupy a implikace pro vzdělávací politiku vyšla v rámci Partnerství 2030+ v časopisu Orbis scholae. Střední článek podpory nebo řízení je jedním z nejdiskutovanějších pojmů současné vzdělávací...
Podrobné výsledky průzkumu „Wellbeing ve vzdělávání“
Materiál přináší podrobné výsledky průzkumu Wellbeing ve vzdělávání, který v srpnu 2021 uspořádalo Partnerství 2030+ ve spolupráci s agenturou STEM mezi řediteli českých veřejných základních škol. Stáhnout PDF soubor
Prezentace výsledků průzkumu „Wellbeing ve vzdělávání“
Materiál přináší shrnutí výsledků průzkumu Wellbeing ve vzdělávání, který v srpnu 2021 uspořádalo Partnerství 2030+ ve spolupráci s agenturou STEM mezi řediteli českých veřejných základních škol. Stažení PDF souboru
Oblasti podpory wellbeingu
Publikace popisuje ukazatele dobré praxe školy a příklady opatření v oblasti Kultura a prostředí, Učení a Partnerství a spolupráce. Stáhnout PDF soubor
Vzdělávací neúspěšnost a socioekonomické problémy ORP – Typologie obcí
Analýza vytváří typologii ORP podle toho, zda v nich problémy ve vzdělávání odpovídají sociální situaci v regionu (72 % regionů), či vzdělávání za sociálními podmínkami zaostává (14 %) nebo naopak překonává očekávání (14 %). Stáhnout PDF...
Výsledky veřejné konzultace ke střednímu článku
Materiál přináší podrobné výsledky veřejné konzultace na téma Jak nastavit střední článek, aby zlepšoval učení, wellbeing a rovné šance žáků?, která byla ve spolupráci s Technologickým centrem AV ČR realizována v dubnu a květnu 2021. Stáhnout PDF...
Prezentace hlavních výsledků veřejné konzultace ke střednímu článku
Materiál přináší hlavní výsledky veřejné konzultace na téma Jak nastavit střední článek, aby zlepšoval učení, wellbeing a rovné šance žáků?, která byla ve spolupráci s Technologickým centrem AV ČR realizována v dubnu a květnu 2021. Stáhnout PDF...
Shrnutí hlavních výsledků veřejné konzultace ke střednímu článku
Materiál přináší shrnutí hlavních výsledků veřejné konzultace na téma Jak nastavit střední článek, aby zlepšoval učení, wellbeing a rovné šance žáků?, která byla ve spolupráci s Technologickým centrem AV ČR realizována v dubnu a květnu 2021. Stáhnout PDF...
Sledování úrovně vzdělávání a wellbeingu ve vybraných zemích
Ve spolupráci s PAQ Research vydáváme srovnávací studii Sledování úrovně vzdělávání a wellbeingu ve vybraných zemích. Tento materiál popisuje, jak se v pěti vybraných zemích, které mají výborné výsledky v oblasti vzdělávání i wellbeingu žáků, měří výsledky vzdělávání...
Chceme lepší atmosféru ve školách aneb možnosti podpory wellbeingu
Přinášíme vám užitečné tipy a inspirace, které vzešly z ankety prováděné mezi členy Asociace ředitelů základních škol (AŘZŠ) v březnu a dubnu 2021. Anketa byla zaměřena mimo jiné na podporu wellbeingu v době distanční výuky a přípravu na návrat žáků do škol a byla...
Michael Fullan: Vedení ze středu. Systémová strategie
Přinášíme český překlad textu Michaela Fullana Vedení ze středu – Systémová strategie, který mimo jiné obsahuje celosvětově nejcitovanější definice „středního článku“ a systémové strategie „vedení ze středu“. Fullan v něm též uvádí praktické příklady ze dvou různých...
Rozšířená definice wellbeingu
Rozšířená definice wellbeingu a jeho jednotlivé oblasti. Stáhnout PDF soubor
Setkání lídrů k tématu wellbeingu ve vzdělávání
V tomto dokumentu jsou zachyceny názory účastníků 11. Setkání lídrů iniciativy Úspěch pro každého žáka na téma Wellbeing ve vzdělávání. Jak mu rozumíme a proč se mu věnovat? konaného on-line dne 22. září 2020. Stažení PDF souboru
Setkání lídrů k tématu středního článku
Tento dokument vznikl jako pilotní sonda předběžně mapující míru shody názorů na žádoucí podobu středního článku vedení školství. Slouží SKAV a jeho partnerům k přípravě širší a důkladnější odborné diskuse na toto klíčové téma Strategie 2030+. Stáhnout PDF...
Stanoviska Partnerství
Stanovisko Partnerství 2030+ k Hlavním směrům revize RVP pro základní vzdělávání
Stanovisko Partnerství 2030+ k Hlavním směrům revize RVP pro základní vzdělávání. Stažení PDF souboru
Stanovisko Partnerství 2030+ k podpoře wellbeingu v revidovaných RVP
Stanovisko Partnerství 2030+ k podpoře wellbeingu v revidovaných RVP. Stažení PDF souboru
Tiskové zprávy Partnerství
Spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+ navázala Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity
Partnerství pro vzdělávání 2030+ má nového odborného partnera. Stala se jím Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Děkanka Helena Koldová podpisem Memoranda o Partnerství pro vzdělávání 2030+ zapojila fakultu mezi organizace, které...
Spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+ navázala organizace Pomáháme školám k úspěchu
Partnerství pro vzdělávání 2030+ vítá nového odborného partnera. Obecně prospěšná společnost Pomáháme školám k úspěchu, financovaná Nadací The Kellner Family Foundation, přispívala svou expertízou k činnosti Partnerství 2030+ a především jeho pracovní skupiny Místní...
Jak lépe děti připravovat na život v digitální éře? Zabývat se tím budou experti a expertky z vysokých škol, neziskových organizací i státní správy
Propojit klíčové experty a expertky a nasměrovat jejich úsilí k hledání cesty, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí. To je cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a Národního pedagogický institutu ČR (NPI), která byla tento týden...
Vzdělávací výsledky českých dětí dlouhodobě stagnují. Jakou podporu školy potřebují, pokud se to má změnit?
Partnerství pro vzdělávání 2030+ zveřejnilo český překlad unikátní kanadské studie Kennetha Leithwooda Silné školské distrikty a jejich leadership. U příležitosti vydání této publikace se pod názvem Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků? Co...
Na zlepšování kvality vzdělávání s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+ nově spolupracuje Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity v Brně
Partnerství pro vzdělávání 2030+ přivítalo dalšího odborného partnera, stala se jím Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity (MUNI) v Brně. Akademická instituce bude v rámci Partnerství pro vzdělávání 2030+ spolupracovat především v oblasti wellbeingu, kde se její...
Do konkurzů na ředitele škol se hlásí málo kandidátů, odrazuje strach z administrativní zátěže a politikaření. Bez uceleného systému podpory ředitelů se to nezlepší
O kvalitě výuky ve škole rozhoduje do značné míry ředitel školy. Jeho schopnost pedagogicky vést školu má podle výzkumů přímý dopad na učení žáků - ovlivňuje až 25 procent jejich vzdělávacích výsledků. Zhruba v polovině konkurzů na ředitele školy ale podle České...
Startujeme přípravy na Týden pro wellbeing ve škole 2025
Tiskovou zprávu si můžete přečíst na tomto odkazu.
Ředitelkou Partnerství pro vzdělávání 2030+ se stala Silvie Pýchová
Ředitelkou Partnerství pro vzdělávání 2030+ je od 1. května expertka na vzdělávací politiku Silvie Pýchová. Dosavadní programová manažerka vystřídala Jakuba Nováka. Ten Partnerství řídil od listopadu 2022 a úspěšně ho provedl zásadní transformací, během níž se...
Jak osvobodit ředitele škol od administrativní zátěže a zároveň je podpořit ve zlepšování výuky? Odpověď hledá nová studie VŠE
Partnerství pro vzdělávání 2030+ spolu s Vysokou školou ekonomickou představují studii Jakuba Fischera a Petra Mazoucha Více času na pedagogické vedení školy prostřednictvím efektivního zajištění nepedagogických činností. Studie mapuje, jakým způsobem a za jakých...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ přivítalo tři nové partnery. Budou spolupracovat na zlepšování vzdělávacího systému
Partnerství pro vzdělávání 2030+ se rozrostlo. Novými odbornými partnery se podpisem memoranda staly Fakulta tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy a vydavatelství Wolters Kluwer. Mezi konzultační partnery přibyl Národní pedagogický institut. Připojují se ke...
Tisková zpráva: Odbornou konferencí skončil Týden pro wellbeing ve škole. Zapojily se do něj desítky organizací a škol napříč Českem
Téměř 80 organizací a desítky škol napříč Českem se zapojily do Týdne pro wellbeing ve škole, který zakončila odborná Konference pro wellbeing ve škole. V pražském Centru současného umění DOX se při této příležitosti setkalo téměř 200 účastníků, z velké části...
Tisková zpráva: Oblečte se společně s námi do fialové. Zítra začíná Týden pro wellbeing ve škole
Fialová barva je spojována s duševním zdravím. A o duševní zdraví a dobré podmínky pro růst a vzdělávání jde více než 70 organizacím, které se přihlásily k Týdnu pro wellbeing ve škole. Od 13. do 20. února se napříč Českem (v online i offline prostoru) uskuteční...
Tisková zpráva: Co je třeba k tomu, aby se zlepšila kvalita učení dětí ve všech mateřských a základních školách? Vyšla závěrečná zpráva z veřejné konzultace
Technologické centrum Praha ve spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+ vydalo publikaci Vyhodnocení veřejné konzultace dokumentu „Návrh na posílení systému vedení a podpory mateřských a základních škol v ČR“. Tým expertů Partnerství pro vzdělávání 2030+ v...
Tisková zpráva: Týden pro wellbeing ve škole poukáže na důležitost wellbeingu pro duševní zdraví i učení dětí a mladých lidí. Zapojí se více než 60 organizací
Společný hlas je více slyšet, a proto více než 60 organizací z celé České republiky společně v týdnu od 13. 2.–20. 2. pořádá Týden pro wellbeing ve škole. Bude to týden plný akcí, workshopů, seminářů, vzdělávacích kampaní a happeningů, jejichž cílem je poukázat na...
Tisková zpráva – Zvýšit kvalitu vzdělávání a snížit vzdělávací nerovnosti nepůjde při současném nastavení školské správy, vyplynulo z výsledků veřejné konzultace
Partnerství pro vzdělávání 2030+ ve spolupráci s Technologickým centrem Praha představilo výsledky veřejné konzultace Návrhu na posílení systému vedení a podpory MŠ a ZŠ v ČR. Veřejná konzultace proběhla od září do prosince 2023 ve dvou kolech. V prvním kole se k...
Tisková zpráva – Vzdělávací výsledky českých dětí dlouhodobě stagnují. Bez zavedení systému kompetentní místní školské správy se to nezmění, shodli se odborníci
Partnerství pro vzdělávání 2030+ ve spolupráci s Technologickým centrem Praha představilo na odborné konferenci Jak nastavit odpovědnost za efektivní správu v regionálním školství výsledky 1. kola veřejné konzultace k Návrhu na posílení systému řízení a podpory...
Tisková zpráva – Wellbeing ve škole: Jak na pozitivní přístup k učení i k životu 1.
Tiskovou zprávu si můžete přečíst či stáhnout na tomto odkazu.
Opatření pro duševní zdraví a wellbeing studujících jako synergie organizací sdružených v Partnerství pro vzdělávání 2030+
V dnes zasílaném materiálu se zaměřujeme na problematiku duševního zdraví a také na důvody, proč je důležité mu ve školách věnovat náležitou pozornost. Stažení PDF souboru ZDE.
Tisková zpráva – Jak zlepšit kvalitu výuky na školách? Cestou je efektivnější správa škol
Tiskovou zprávu si můžete přečíst či stáhnout na tomto odkazu.
Tisková zpráva – Jak zvládnout stres kolem vysvědčení
Tiskovou zprávu si můžete přečíst či stáhnout na tomto odkazu.
Tisková zpráva – Co dělají jinak v zemích, kde žáci dosahují ve škole lepších výsledků? Publikujeme studii, která nabízí odpověď
Tiskovou zprávu si můžete přečíst či stáhnout na tomto odkazu.
Tisková zpráva – Má-li se výuka na českých školách změnit k lepšímu, učitelé se musí vzdělávat společně, soustavně a nejlépe přímo ve škole, kde vyučují
Tiskovou zprávu si můžete přečíst či stáhnout na tomto odkazu.
Tisková zpráva – Změní umělá inteligence české školy k nepoznání?
Tiskovou zprávu si můžete přečíst či stáhnout na tomto odkazu.
Tisková zpráva – Přijímací zkoušky zatěžují zbytečným stresem. Je potřeba je změnit
Tiskovou zprávu si můžete přečíst či stáhnout na tomto odkazu.
Tisková zpráva k vydání publikace Partnerství pro vzdělávání 2030+ po dvou letech
Tiskovou zprávu si můžete přečíst či stáhnout na tomto odkazu.
Tisková zpráva – Wellbeing ve škole: Hodnocení má žáky motivovat a zpětná vazba umí zázraky
Tiskovou zprávu si můžete přečíst či stáhnout na tomto odkazu.
Tisková zpráva – Vydáváme publikaci, která analyzuje přístup k wellbeingu v pěti různých zemích. Co se od nich můžeme naučit?
Tiskovou zprávu si můžete přečíst na tomto odkazu.
Tisková zpráva – Nová studie ukazuje cestu, jak osvobodit ředitele škol od administrativy, pomoci by mohly svazky obcí
Tiskovou zprávu si můžete přečíst na tomto odkazu.
Tisková zpráva – Ředitelé škol jsou klíč nejen ke zvládnutí krizí
Tiskovou zprávu "Ředitelé škol jsou klíč nejen ke zvládnutí krizí, ale zejména ke zlepšování kvality učení žáků. Jak je zbavit přílišné administrativní zátěže?" si můžete přečíst na tomto odkazu.
Tisková zpráva – Vznik prvního Okresního partnerství pro vzdělávání 2030+ Brno – venkov
Tisková zpráva ke vzniku prvního Okresního partnerství pro vzdělávání 2030+ na území okresu Brno - venkov. TZ start okresního partnerství v JM kraji
Tisková zpráva k průzkumu „Wellbeing ve vzdělávání“
Pracovní skupina Wellbeing projektu Partnerství pro vzdělávání 2030+ ve spolupráci se Stálou konferencí asociací ve vzdělávání (SKAV) představila výsledky průzkumu STEM na téma Wellbeing ve vzdělávání. Zjišťoval postoj ředitelů a ředitelek základních škol k wellbeingu...
Tisková zpráva – Vakuum mezi školami, zřizovateli a ministerstvem má vyplnit střední článek
Praha 28. ledna 2022 – Ministr školství Petr Gazdík přebírá Strategii 2030+ téměř přesně uprostřed prvního implementačního období. Na něm tedy bude, jak se podaří dokončit úkoly, které pro období 2021–2023 určil za priority jeho předchůdce v úřadu Robert Plaga. Patří...
Tisková zpráva k publikaci Systémy přípravy, vzdělávání a podpory ředitelů škol
Praha 17. února 2022 - Pět různých přístupů k ředitelské profesi popisuje publikace Systémy přípravy, vzdělávání a podpory ředitelů škol ve vybraných zemích, kterou vydává SKAV (Stálá konference asociací ve vzdělávání) v rámci Partnerství pro vzdělávání 2030+ a ve...
Tisková zpráva k TK Příprava ředitelů v Česku
Praha 21. února 2022 - Data ukazují, že ve výběru, vzdělávání a péči o ředitele škol má český vzdělávací systém velké rezervy. Osobnost ředitele a jeho schopnost řídit pedagogický tým má přitom přímý vliv na výsledky vzdělávání. Přibližně 25% vlivu školy na učení dětí...
Pozvánka na TK k průzkumu na téma Wellbeing ve vzdělávání
České děti si ve srovnání s vrstevníky z jiných zemí školu častěji spojují s negativními pocity, podobně jsou na tom i čeští učitelé. To ovlivňuje proces učení, pro který jsou psychická pohoda a duševní zdraví dětí a učitelů základní podmínkou. Přitom většina...
Tisková zpráva ke studijní cestě Partnerství 2030+ do Nizozemí
8. 11. 2021 - Projekt Partnerství pro vzdělávání 2030+ uspořádal studijní cestu do Nizozemí, které se zúčastnily tři desítky stakeholderů působících v různých oblastech českého vzdělávacího systému, od místní a státní správy, přes školy po neziskové organizace. Cílem...
TZ – Indikátory Partnerství pro vzdělávání 2030+
Indikátory Partnerství 2030+ umožní průběžně sledovat a vyhodnocovat dostupná data na národní i na regionální úrovni. Indikátory budou využívat například organizace, které se chtějí aktivně zapojit do spolupráce na Strategii 2030+ v rámci tzv. Okresních partnerství...
Tisková zpráva – K Partnerství 2030+ se připojilo šest nových organizací
Praha 17. června 2022 – Před dvěma lety podepsali zástupci sedmi partnerských organizací memorandum, které položilo základy pro Partnerství pro vzdělávání 2030+. Přihlásili se k cílům Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+ jako k cestě, jak zvyšovat vzdělávání, které považují za základní podmínku pro rozvoj prosperující a soudržné společnosti. Již dva roky společně pracují na zlepšování učení dětí a na snižování nerovností.
Tisková zpráva – Michael Fullan: Volba nesprávných hybných sil pro celosystémovou reformu
Tisková zpráva k překladu textu Michaela Fullana Volba nesprávných hybných sil pro celosystémovou reformu. Stáhnout PDF soubor
Tisková zpráva – Michael Fullan: Správné hybné síly pro úspěch systému jako celku
Tisková zpráva k překladu studie Michaela Fullana Správné hybné síly pro úspěch systému jako celku. Stáhnout PDF soubor
Východiska Partnerství
Memorandum o Partnerství pro vzdělávání 2030+ (říjen 2024)
Memorandum o Partnerství pro vzdělávání 2030+ (říjen 2024). Stažení PDF souboru
Memorandum o Partnerství pro vzdělávání 2030+ (červenec 2024)
Memorandum o Partnerství pro vzdělávání 2030+ (červenec 2024). Stažení PDF souboru
Memorandum o Partnerství pro vzdělávání 2030+ (březen 2024)
Memorandum o Partnerství pro vzdělávání 2030+ (březen 2024). Stažení PDF souboru
Memorandum o Partnerství pro vzdělávání 2030+ (září 2023)
Memorandum o Partnerství pro vzdělávání 2030+ (září 2023). Stažení PDF souboru
Hodnoty, principy a kultura Partnerství 2030+
Hodnoty, principy a kultura Partnerství 2030+ Stažení PDF souboru.
Memorandum o Partnerství pro vzdělávání 2030+ (červen 2022)
Memorandum o Partnerství pro vzdělávání 2030+ (červen 2022). Stažení PDF souboru
Memorandum o Partnerství pro vzdělávání 2030+ (duben 2021)
Memorandum o Partnerství pro vzdělávání 2030+ (duben 2021). Stáhnout PDF soubor
Sdílené priority 2030+
Co je třeba zařídit, aby se všechny děti mohly učit naplno a s radostí? Stažení PDF souboru
Výroční zprávy
Výroční zpráva za rok 2023
Celou výroční zprávu Partnerství pro vzdělávání 2030+ za rok 2023 si můžete přečíst zde.