Pracovní skupiny
Jednotlivé specifické cíle Partnerství 2030+ jsou naplňovány prostřednictvím práce dvou pracovních skupin:
Pracovní skupina Wellbeing (pod vedením Lenky Felcmanové)
Pracovní skupina Místní školská správa (pod vedením Vladimíra Srba)
V pracovních skupinách jsou zastoupeni jak odborní partneři, tak i organizace členů správní rady a konzultační partneři. Kritériem pro zastoupení v pracovní skupině je, zda má daná organizace kapacitu a vůli realizovat opatření k dosažení stanoveného cíle.
Pracovní skupiny navrhují:
- Výstupy vedoucí k dosažení cíle, indikátory naplnění
- Opatření a závazky jednotlivých partnerských organizací
- Složení pracovní skupiny (s kým ještě potřebujeme spolupracovat k realizaci výstupů)
Pracovní skupina Wellbeing
![partnerstvi-marketa-dvorakova partnerstvi marketa dvorakova - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-marketa-dvorakova.webp)
Markéta Dvořáková
Národní síť Místních akčních skupin
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Od roku 2004 se zabývá tvorbou a řízením projektů v oblasti vzdělávání a sociálního začleňování. Je ředitelkou místní akční skupiny Brdy-Vltava, která se mimo jiného zabývá rozvojem a strategickým řízením vzdělávací a sociální oblasti na svém území. V rámci Národní sítě MAS působí jako vedoucí pracovní skupiny Sociální.
![partnerstvi sarka eisova - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-sarka-eisova.webp)
Šárka Eisová
Asociace výchovných poradců
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Vystudovala český jazyk, literaturu a tělesnou výchovu na Pedagogické fakultě v Hradci Králové. Pedagožkou je více než dvacet let. Začínala na malé vesnické základní škole, kde působila jedenáct let, pět let učila na SOŠ a SOU. Po čtyři roky provázela k maturitě třídu stavařů. Působení v tomto článku vzdělávání hodnotí jako veliké obohacení a připadala si zde nejpotřebnější. V současnosti šestým rokem působí na základní škole v Kladně jako výchovná poradkyně a třídní učitelka. Věnuje se tématu snižování nerovností ve vzdělávání, nesoutěživému pojetí tělesné výchovy. Je členkou Učitelské platformy a Asociace výchovných poradců.
![partnerstvi lenka felcmanova - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-lenka-felcmanova.webp)
Lenka Felcmanová
Partnerství pro vzdělávání 2030+
Vedoucí expertka pracovní skupiny Wellbeing
Další info
Je místopředsedkyní České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV) a působí na Katedře speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Zabývá se problematikou vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a chování, speciálněpedagogické diagnostiky a inkluzivní pedagogiky. V minulosti působila na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy v Sekci rovných příležitostí ve vzdělávání. Působí jako lektorka v kurzech dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a kvalifikačních kurzech pro asistenty pedagoga, podílela se na tvorbě Katalogu podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. V ČOSIV se věnuje zavádění výzkumně ověřených přístupů v oblasti managementu chování žáků ve školách a podpory vzdělávání dětí s vývojovým traumatem.
![image_123650291 (1) image 123650291 1 - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/image_123650291-1-150x150.jpg)
Michaela Stoilová
Hodnotové vzdělávání Cyril Mooney
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Od roku 2015 působí jako metodička a lektorka v organizaci Hodnotové vzdělávání Cyril Mooney, kterou od roku 2024 také vede. Již během studia rusistiky na FF UK se zaměřila na téma sovětského disentu a lidskoprávní oblast. Na gymnáziu PORG učí ruštinu a předmět občanská odpovědnost a dobrovolnictví. Má tak možnost v praxi naplňovat své silné přesvědčení o pedagogickém potenciálu komunitní práce. Několik let pracovala jako metodička jazykových adaptivních testů a map učebního pokroku ve společnosti Scio, na PdF MU vedla seminární skupinu předmětu výchova k hodnotám. Je aktivní členkou Platformy pro výchovu charakteru. Organizace Hodnotové vzdělávání Cyril Mooney podporuje školy i jednotlivé vzdělavatele ve vědomé práci s hodnotami a vztahy.
![partnerstvi anna kubickova - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-anna-kubickova.webp)
Anna Kubíčková
Society for All
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Působí v Society for all, z. s., jako členka expertního týmu a koordinátorka projektu Škola pomáhá ohroženým dětem. Aktivně působí na katedře speciální pedagogiky PedF UK, kde vystudovala magisterský program Speciální pedagogika a nyní zde pokračuje v doktorandském programu, v jehož rámci realizuje projekt s názvem Speciálně pedagogická intervence v komplexní péči o duševní zdraví dětí. V roce 2019 se zúčastnila konference v Londýně na téma podpory žáků ze sociálně znevýhodněných oblastí a absolvovala dvouměsíční stáž v Illinois (USA), kde se zúčastnila školení a konferencí týkajících se implementačního rámce Pozitivní podpory chování PBIS a je nadále v profesním kontaktu s předními odborníky v této oblasti. Na stáži ve Vancouveru (Kanada) navázala spolupráci s odborníky implementujícími PBIS na místních školách.
![Jana Klusáková Jana Klusakova - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/Jana-Klusakova-150x150.png)
Jana Klusáková
Replug me/Onfine
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Vystudovala sociální vědy a dlouhodobě se zabývá problematikou vzdělávání a systému ochrany práv dětí. V posledních letech pozornost věnuje především otázkám vlivu digitálních technologií na jednotlivce a společnost. Zaměřuje se přitom na dopady (i přínosy) na duševní i fyzické zdraví, sociální fungování, digitální vyloučení a další oblasti. Čerpá přitom z mnohaletých zkušeností z přímé práce s různými cílovými skupinami, analytické a advokační praxe i zkušeností s designováním, implementací a evaluací programů. Přes 20 let se věnuje managementu v neziskovém sektoru. V současné době působí na pozici ředitelky organizace Replug me Education, z.s., která pomáhá dětem i dospělým najít zdravý vztah k digitálním technologiím i sobě samým. Replug me po letech přímé praxe i vlastního výzkumu vyvinulo unikátní preventivní a vzdělávací programy zaměřené na digitální wellbeing dětí i dospělých a nyní usiluje o přenos tohoto unikátního know-how na systémovou úroveň českého školství.
![Marie Hájek Salomonová Marie Hajek Salomonova - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/Marie-Hajek-Salomonova-150x150.png)
Marie Hájek Salomonová
Nevypusť Duši
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Vystudovala neurovědu na britské University of Nottingham a po návratu do ČR v roce 2015 spoluzaložila a nyní vede neziskovou organizaci Nevypusť Duši. Ta ukazuje, jak pečovat o duševní zdraví a kde hledat pomoc v případě nouze. Přináší prevenci a dovednosti v oblasti wellbeingu žákům a učitelům 2.stupně ZŠ a SŠ. V organizaci Nevypusť Duši spolupracuje multidisciplinární tým mladých psychologů, lékařů, sociálních pracovníků a studentů těchto oborů a mladí lidé se zkušeností s duševním onemocněním. Lektoři provedli preventivními programy více než 10 000 školáků a přes 500 učitelů, školám poskytují i užitečné materiály z oblasti duševního zdraví. Marie spolupracuje na reformě péče o duševní zdraví s Ministerstvem zdravotnictví a je členkou Rady vlády pro duševní zdraví. Sama má zkušenost s duševním onemocněním, které se u ní poprvé projevilo na základní škole.
![Zuzana Libanská Zuzana Libanska - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/Zuzana-Libanska-150x150.png)
Zuzana Libánská
Učitelská platforma
Zástupce organizace Odborného partnera
Další info
Oblast školství a vzdělávání ji vždy lákala. Přestože původně vystudovala jiný obor a působila jako projektový specialista v odděleních marketingu a prodeje v telekomunikacích, ke svému dětskému snu učit se nakonec přeci jen dostala, vystudovala učitelský obor a od roku 2013 pracuje ve školství. Jelikož ji vždy zajímala péče o děti se speciálními vzdělávacími potřebami a duševní zdraví dětí, rozšířila si svou odbornou kvalifikaci studiem výchovného poradenství na katedře psychologie. Vzdělání považuje za největší devízu každého člověka a usiluje o to, aby měly všechny děti rovné podmínky k jeho dosažení. Jako důležitou součást vzdělávacího procesu vnímá duševní pohodu, nebo řekněme wellbeing, který nejde proti výkonu, jak se někteří mylně domnívají, ale naopak jej akceleruje. Žáky vede nejen k toleranci, respektu a lásce k sobě i druhým, ale také ke zodpovědnosti za své vlastní vzdělávání. Jako velmi důležitou součást vzdělávacího procesu považuje též partnerství mezi učiteli a rodiči, které by mělo být dětem pevnou oporou.
![partnerstvi lucie myskova - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-lucie-myskova.webp)
Lucie Myšková
Pražské centrum primární prevence
Zástupkyně organizace Odborného partnera
![partnerstvi jitka svatkova - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-jitka-svatkova.webp)
Jitka Svátková
Asociace pracovníků PPP
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Zabývá se dlouhodobě dětskou poradenskou psychologií, od roku 2003 v rámci Pedagogicko – psychologické poradny Středočeského kraje, kterou nyní zastupuje v organizaci Asociace pracovníků PPP. Má zkušenosti i jako školní psycholog a s prací na Lince bezpečí. Setkává se s problémy i úspěchy dětí na školách, věnuje se diagnostice i následné péči, ve spolupráci se školami se snaží o nastavení vhodných forem opatření pro jednotlivé žáky, případně jak jim v budoucnu předcházet.
![Michaela Svobodová partnerstvi-ikona-zena](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/Michaela-Svobodova-150x150.png)
Michaela Svobodová
Asociace krajských vzdělávacích zařízení
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Po dokončení vysokoškolského studia (VŠE v Praze, fakulta managementu v Jindřichově Hradci) se díky orientaci v přípravě a realizaci projektů dostala k práci koordinátorky projektu zaměřeného na specializační studium pro školní metodiky prevence v P-centru, CPPT, v Plzni. Zde pracovala s cílovou skupinou pedagogů, ale i s žáky ve věku od 6 do 19 let jako lektorka programů primární prevence rizikového chování. Od roku 2021 je součástí týmu v Krajském centru vzdělávání v Plzni a věnuje se tématu rovných příležitostí ve vzdělávání. Ve své práci se snaží podporovat školy k tvorbě takových podmínek, které podpoří růst všech – dětí i pedagogů. Věří, že pro vytvoření takových podmínek v základních a středních školách může být stěžejní tým lidí Školního poradenského pracoviště (ŠPP).
![Nika Mazániková Nika Mazanikova - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/Nika-Mazanikova-150x150.png)
Nika Mazániková
Stálá konference asociací ve vzdělávání
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Od roku 2018 působí v organizaci NESEHNUTÍ, kde zastává pozici koordinátorky týmu F*ÉRA, který se věnuje zejména genderově citlivému vzdělávání, sexuální výchově, partnerským vztahům studujících nebo prevenci genderově podmíněného násilí a šikany. Ve své práci se soustředí na oblast respektu, rovnosti, seberealizace, wellbeingu a genderové citlivosti ve vzdělávání a na oblast komunikace těchto témat směrem k širší veřejnosti prostřednictvím médií a sociálních sítí. Je členkou Rady vlády pro rovnost žen a mužů a zastupuje NESEHNUTÍ v České ženské lobby, kde je také členkou výboru.
![¨Tetourová_zamodřené_foto partnerstvi-ikona-zena](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/¨Tetourova_zamodrene_foto-150x150.jpg)
Tereza Tetourová
Centrum LOCIKA
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Tereza Tetourová vystudovala jednooborovou psychologii na Univerzitě Karlově a aktuálně zde dokončuje poslední rok doktorského studia v oboru Pedagogická a školní psychologie. Má zkušenosti z oblasti primární prevence a školní psychologie (jak z běžné, tak speciální základní školy). Aktuálně pracuje v Centru LOCIKA na pozici dětské psycholožky a podílí se na tvorbě podpůrných a edukačních materiálů. Zabývá se tématem výchovy dětí bez tělesných trestů. Věnuje se také terapeutické práci s dětmi a dospívajícími.
![Lucie Bíbová Lucie Bibova - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/Lucie-Bibova-150x150.png)
Lucie Bíbová
Česká rada dětí a mládeže
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Vystudovala Psychologii a speciální pedagogiku na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Má zkušenosti z oblasti prevence, pracovala například jako vedoucí nízkoprahového zařízení pro děti a mládeže nebo jako lektorka preventivních programů na školách. Je absolventkou dramaterapeutického výcviku s arteterapeutickým přesahem v metodě Developmental Transformations. Věnovala se i vedení dětského oddílu a pořádání mnoha táborů pro děti a mladé lidi.
![partnerstvi ikona muz - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-ikona-muz.webp)
Ferdinand Hrdlička
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Zástupce organizace Konzultačního partnera
![Kathryn Williamsová Kathryn Williamsova 1 - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/Kathryn-Williamsova-1-150x150.png)
Kathryn Williamsová
Nevypusť duši
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Kathryn vystudovala psychologii a speciální pedagogiku v Praze, a poté pokračovala ve studiu psychologie v Olomouci. Již během svých studií se začala zajímat o krizovou intervenci a duševní zdraví dětí a mládeže. Šest let pracovala na Lince bezpečí jako krizová interventka, poskytující podporu dětem a studentům prostřednictvím telefonu i chatu. Také působila jako lektorka a podílela se na tvorbě metodiky programů pro žáky ZŠ, SŠ a VŠ v rámci preventivního programu „Linka bezpečí naživo“. Nyní je konzultantkou na Rodičovské lince, která je součástí téže organizace. Aktuálně také působí v organizaci Nevypusť duši jako garantka sítě služeb, přičemž má na starosti síťování v regionech a celostátní rozcestník služeb.
![partnerstvi dana prazakova - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-dana-prazakova.webp)
Dana Pražáková
Česká školní inspekce
Zástupkyně organizace Konzultačního partnera
Další info
Absolvovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Dizertaci obhájila v oboru didaktika matematiky na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Pedagogickou praxi získala jako učitelka na střední a jazykové škole. Patří k první generaci rodičů, kteří doma vzdělávali své děti, působila jako viceprezidentka Asociace pro domácí vzdělávání. V průběhu let se zapojila do řady projektů ke vzdělávací politice jak na národní, tak i mezinárodní úrovni. Od roku 2009 působí ve státní správě, nejprve na MŠMT na pozici garanta pro regionální školství se zaměřením na ESF, od roku 2016 v ČŠI v kanceláři ústředního školního inspektora. Příležitostně se věnuje lektorské a výzkumné činnosti.
![špittová partnerstvi-ikona-zena](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/spittova-150x150.png)
Lenka Špittová
Asociace ředitelů základních škol ČR
Zástupkyně organizace Konzultačního partnera
Další info
Ředitelkou základní a mateřské školy je více než 10 let. Je dlouholetou členkou Asociace ředitelů základních škol ČR a několikátým rokem členkou její Rady. Věnuje se lektorské činnosti ve vzdělávání pedagogických pracovníků nejen na téma well-being.
![Klaudysová_zamodřené_foto Klaudysova zamodrene foto - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/Klaudysova_zamodrene_foto-150x150.jpg)
Jarmila Klaudysová
Učitel naživo
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Ve školním prostředí se pohybuji 22 let. Vystudovala jsem učitelství pro 1. stupeň se specializací dramatická výchova. Práci s dětmi se věnuji částečně i ve volném čase v neziskových organizacích. V Učiteli naživo působím jako provázející učitelka od roku 2018. Tématu wellbeing a mindfulness u dětí a dospělých se věnuji dlouhodobě. V posledních letech se také zabývám, jako lektorka, rozvojem dovedností v programu Skills Builder. Wellbeing, mindfulness a rozvoj měkkých dovedností u dětí i dospělých je důležitou součástí vzdělávacího procesu, na kterou bychom měli myslet, vědomě se jí věnovat a rozvíjet ji.
![Sedláčková_JŠI_foto Sedlackova JSI foto - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/Sedlackova_JSI_foto-150x150.jpg)
Miriam Sedláčková
Jednota školských informatiků
Zástupkyně organizace konzultačního partnera
Další info
Od roku 1988 se věnuje výuce výpočetních technologií a také důsledkům jejich působení na chování a psychiku mládeže. Jako metodička prevence má zkušenosti s netolismem i s dalšími aspekty sociálně patologických jevů. V současnosti učí na střední odborné škole a pracuj v organizaci Onfine.
Pracovní skupina Místní školská správa
![partnerstvi miroslav hrebecky - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-miroslav-hrebecky.webp)
Miroslav Hřebecký
EDUin
Zástupce organizace Odborného partnera
Další info
Programový ředitel EDUin, o. p. s. Původní profesí pedagog, byl ředitelem ZŠ a gymnázia. Od roku 2003 působí vedle toho jako lektor dalšího vzdělávání pracovníků ve školství, jeho semináři prošlo přes 5000 účastníků. Specializuje se mimo jiné na spolupráci se zřizovateli škol, je zakladatelem a odborným garantem Klubu zřizovatelů při EDUin. Angažuje se v myšlence vybudování středního článku, je zapojen v příslušných pracovních skupinách k tomuto tématu v rámci Partnerství 2030+, MŠMT i programu Eduzměna. Pro spolupráci v území nabízí konzultace v oblasti odbřemeňování ředitelů, procesního řízení (procesní audity škol) a v tématu komunikace školy s rodiči.
![partnerstv roman krivanek - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstv-roman-krivanek.webp)
Roman Křivánek
Asociace krajských vzdělávacích zařízení
Zástupce zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Je dlouholetým odborníkem v oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a projektového řízení. Začínal jako učitel a metodik na SŠ a VOŠ. Své zkušenosti později zúročil na vedoucích pozicích městského a krajského Pedagogického centra. Aktuálně pracuje jako ředitel Vysočina Education PO Kraje Vysočina, zařízení pro DVPP a SSŠ. Je spoluzakladatelem a místopředsedou Asociace krajských vzdělávacích zařízení, z. s. Své zkušenosti ze zahraničních stáží (EU – především Finsko, Francie, USA) zúročil v realizaci mezinárodních projektů zaměřených především na inovace ve vzdělávání, podporu managementu a vzdělávací systémy. Je průvodcem Regionální leadership akademie v Kraji Vysočina a členem pracovní skupiny Střední článek projektu Partnerství 2030+. Publikuje v odborném i regionálním tisku a přednáší Filosofii a etiku na Soukromé VOŠ sociální v Jihlavě.
![partnerstvi petra mazancova - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-petra-mazancova.webp)
Petra Mazancová
Učitelská platforma
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Působí jako učitelka angličtiny a základů společenských věd na gymnáziu Josefa Jungmanna v Litoměřicích. Od roku 2017 je předsedkyní Učitelské platformy, spolku – profesního sdružení učitelek a učitelů MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ a ZUŠ, kteří se spojili s cílem zlepšit podmínky učitelské práce a kvality výuky. Cílem Učitelské platformy tak je aktivně vstupovat do jednání s MŠMT a s dalšími organizacemi, které ovlivňují vzdělávání v České republice, aby žáci i studenti získávali ve školách co nejlepší vzdělání pro budoucnost.
![partnerstvi 2030 jana munzbergerova kruh - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/partnerstvi-2030-jana-munzbergerova-kruh.png)
Jana Münzbergerová
Učitel naživo
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Je zodpovědná za rozvoj strategie učitelské priority v organizaci Učitel naživo, která se zaměřuje na podporu kvalitního vzdělávání budoucích učitelů.
Vyučovala na všech stupních škol v ČR i v zahraničí (vedla českou sekci na lektorátu Dijon, Francie), byla zástupkyní ředitele pražského gymnázia, působila jako hlavní metodička dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků ve Vzdělávacím institutu Středočeského kraje. 8 let byla v roli místostarostky a starostky středočeské obce.
![partnerstvi zbynek nemec - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-zbynek-nemec.webp)
Zbyněk Němec
Society for All
Zástupce zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Profesí speciální pedagog, v minulosti deset let působil v přímé práci s dětmi s tělesným a mentálním postižením, dva roky také pracoval v poradenství (ve speciálně pedagogickém centru). V současnosti je jeho hlavním pracovištěm Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, kde od roku 2014 učí na katedře speciální pedagogiky. Je členem Society for All, z. s. (SOFA), jako metodik a lektor také spolupracuje s obecně prospěšnou společností Nová škola. Ve výukové činnosti i v různých výzkumných nebo aplikovaných projektech se věnuje zejména problematice vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, práci asistentů pedagoga, otázkám segregace a podpory segregovaných škol, ale i dalším širším kontextům vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
![partnerstvi marketa posikova - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-marketa-posikova.webp)
Markéta Pošíková
Národní síť Místních akčních skupin
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Ředitelka MAS Podlipansko, o. p. s., která si již více než patnáct let klade za cíl podpořit partnerství a spolupráci mezi sektory při rozvoji konkrétního venkovského území ve Středních Čechách.Téměř celé desetiletí působí jako vedoucí Pracovní skupiny Národní sítě Místních akčních skupin ČR, která stála v roce 2015 u vzniku Místních akčních plánů vzdělávání, které si kladou za cíl zlepšit kvalitu vzdělávání v regionálním školství. Vede MAP na Kolínsku a na Nymbursku. Má zkušenosti s komunitní prací v území, podporuje mezinárodní dobrovolnictví organizováním workcampů a preferuje rozvoj území „odspodu“ s významným zapojením komunity.
![partnerstvi vladimir srb - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-vladimir-srb.webp)
Vladimír Srb
Partnerství pro vzdělávání 2030+
Vedoucí expert pracovní skupiny Místní školská správa
Další info
Je konzultant ve vzdělávání, věnuje se problematice efektivního vedení a řízení školství na regionální úrovni. Od roku 2020 vede pracovní skupinu Střední článek v rámci projektu Partnerství pro vzdělávání 2030+. V letech 2018–2020 vedl vzdělávací program Nadace České spořitelny a pracoval ve správních radách organizací Učitel naživo a Elixír do škol. V letech 2010–2017 zastával funkci ředitele projektu Pomáháme školám k úspěchu. V letech 2000 až 2010 se věnoval osobnostní a sociální výchově v rámci organizace Projekt Odyssea. Začínal jako učitel angličtiny na základní škole, učitel informatiky na gymnáziu a instruktor zážitkové pedagogiky.
![partnerstvi jan sykora - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-jan-sykora.webp)
Jan Sýkora
Stálá konference asociací ve vzdělávání
Zástupce zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Má zkušenosti s výukou na všech typech škol, zaměřuje se na neformální vzdělávání, je členem několika neziskových organizací a tátou tří dětí. Je zřizovatelem a ředitelem ZŠ Hučák v Hradci Králové, školy, která vzdělává podle Jenského plánu. Zakládal Asociaci malých inovativních škol, kterou reprezentuje ve Stálé konferenci asociací ve vzdělávání – SKAV. Má zkušenosti z několika studijních cest v Nizozemsku a dalších evropských zemích. V Královéhradeckém kraji spolupracuje s MAPy i s krajem, kde je členem komise pro vzdělávání.
![partnerstvi martin smahel - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-martin-smahel.webp)
Martin Šmahel
Asociace ředitelů základních škol ČR
Zástupce zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Ředitelem základní školy je dvacet sedm roků, z toho drtivou většinu na ZŠ Plaňany v okrese Kolín. Je dlouholetým členem Asociace ředitelů základních škol ČR a druhým rokem členem její Rady. V roce 2005 byl zakládajícím členem MAS Podlipansko, o. p. s. a je členem řídícího výboru MAP na Kolínsku.
![partnerstvi michal tarant - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-michal-tarant.webp)
Michal Tarant
Česká rada dětí a mládeže
Zástupce zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Profesně působí jako učitel odborných předmětů ekologie, ochrana přírody nebo rekultivace na SOŠ Schola Humanitas v Litvínově. Tam dále působí jako vedoucí ekologického centra VIANA a projektový manažer školy. Od září 2020 je také ředitelem nově vznikající střední průmyslové školy v Litvínově, která zahájí činnost 1. 9. 2022. Je místopředsedou České rady dětí a mládeže a členem Junáka – českého skauta, aktuálně jako předseda okresní rady v Mostě a vedoucí mosteckého střediska. V minulosti působil sedmnáct let v Náčelnictvu Junáka.
![partnerstvi hana kostalova - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/2022/08/partnerstvi-hana-kostalova.webp)
Hana Košťálová
Odborná oponentka pracovní skupiny
Další info
Původně učitelka češtiny a pedagogiky. V roce 1997 přinesla do České republiky mezinárodní program Čtením a psaním ke kritickému myšlení (Reading and Writing for Critical Thinking, kterému se věnovala patnáct let jako národní koordinátorka a lektorka. A ještě dnes se sem tam nechá k lektorování zlákat. Od roku 2010 pracuje pro projekt Pomáháme školám k úspěchu jako jeho odborná vedoucí. Projekt vede síť více než sta veřejných základních škol, které chtějí podpořit každého svého žáka v tom, aby se stal nezávislým a přemýšlivým čtenářem a pisatelem. Hana Košťálová externě spolupracuje s Ředitelem naživo a ve skupině zaměřené na střední článek v projektu Partnerství 2030+. Pro spolupráci v území nabízí konzultace v oblasti čtenářství, pisatelství, sledování dopadu výuky na učení žáka, společného učení pedagogů a pedagogického vedení škol.
![Monika Hrochová Monika Hrochova - Pracovní skupiny - Partnerství 2030](https://partnerstvi2030.cz/wp-content/uploads/Monika-Hrochova-150x150.png)
Monika Hrochová
NF Eduzměna
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Monika vystudovala na Katedře studií občanské společnosti Fakulty humanitních studií UK. Několik let působila v organizace META, o. p. s., která se věnuje podpoře migrantů v oblasti vzdělávání a pomáhá pedagogům při práci s žáky s odlišným mateřským jazykem. Pracovala také v organizaci GLE, o. p. s., kde vedla projekty zaměřené na pomoc v začátcích podnikání pro cizince i rodiče na mateřské/rodičovské dovolené. Před NF Eduzměna pracovala v Nadaci OSF na pozici koordinátorky vzdělávacích programů. V neziskových organizacích sbírala zkušenosti na pozicích projektové a programové koordinátorky, koordinátorky dobrovolníků i lektorky vzdělávacích programů na téma migrace a kulturních odlišností na školách. Ve volném čase ráda fotí.