Tiskovou zprávu „Ředitelé škol jsou klíč nejen ke zvládnutí krizí, ale zejména ke zlepšování
kvality učení žáků. Jak je zbavit přílišné administrativní zátěže?“ si můžete přečíst na tomto odkazu.
Tiskovou zprávu „Ředitelé škol jsou klíč nejen ke zvládnutí krizí, ale zejména ke zlepšování
kvality učení žáků. Jak je zbavit přílišné administrativní zátěže?“ si můžete přečíst na tomto odkazu.
Partnerství pro vzdělávání 2030+ zveřejnilo český překlad unikátní kanadské studie Kennetha Leithwooda Silné školské distrikty a jejich leadership. U příležitosti vydání této publikace se pod názvem Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků? Co...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ přivítalo dalšího odborného partnera, stala se jím Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity (MUNI) v Brně. Akademická instituce bude v rámci Partnerství pro vzdělávání 2030+ spolupracovat především v oblasti wellbeingu, kde se její...
O kvalitě výuky ve škole rozhoduje do značné míry ředitel školy. Jeho schopnost pedagogicky vést školu má podle výzkumů přímý dopad na učení žáků - ovlivňuje až 25 procent jejich vzdělávacích výsledků. Zhruba v polovině konkurzů na ředitele školy ale podle České...
Tiskovou zprávu si můžete přečíst na tomto odkazu.
Ředitelkou Partnerství pro vzdělávání 2030+ je od 1. května expertka na vzdělávací politiku Silvie Pýchová. Dosavadní programová manažerka vystřídala Jakuba Nováka. Ten Partnerství řídil od listopadu 2022 a úspěšně ho provedl zásadní transformací, během níž se...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ spolu s Vysokou školou ekonomickou představují studii Jakuba Fischera a Petra Mazoucha Více času na pedagogické vedení školy prostřednictvím efektivního zajištění nepedagogických činností. Studie mapuje, jakým způsobem a za jakých...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ se rozrostlo. Novými odbornými partnery se podpisem memoranda staly Fakulta tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy a vydavatelství Wolters Kluwer. Mezi konzultační partnery přibyl Národní pedagogický institut. Připojují se ke...
Téměř 80 organizací a desítky škol napříč Českem se zapojily do Týdne pro wellbeing ve škole, který zakončila odborná Konference pro wellbeing ve škole. V pražském Centru současného umění DOX se při této příležitosti setkalo téměř 200 účastníků, z velké části...
Fialová barva je spojována s duševním zdravím. A o duševní zdraví a dobré podmínky pro růst a vzdělávání jde více než 70 organizacím, které se přihlásily k Týdnu pro wellbeing ve škole. Od 13. do 20. února se napříč Českem (v online i offline prostoru) uskuteční...
Technologické centrum Praha ve spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+ vydalo publikaci Vyhodnocení veřejné konzultace dokumentu „Návrh na posílení systému vedení a podpory mateřských a základních škol v ČR“. Tým expertů Partnerství pro vzdělávání 2030+ v...