Tisková zpráva: Týden pro wellbeing ve škole poukáže na důležitost wellbeingu pro duševní zdraví i učení dětí a mladých lidí. Zapojí se více než 60 organizací

Společný hlas je více slyšet, a proto více než 60 organizací z celé České republiky společně v týdnu od 13. 2.–20. 2. pořádá Týden pro wellbeing ve škole. Bude to  týden plný akcí, workshopů, seminářů, vzdělávacích kampaní a happeningů, jejichž cílem je poukázat na wellbeing jako na základní princip pro prevenci duševních onemocnění, ale také pro to, aby se děti a mladí lidé efektivně učili. Týden uzavře Konference pro wellbeing ve škole (20. 2. v Centru současného umění DOX v Praze), která se zaměří zejména na wellbeing vyučujících. Koordinátorem nultého ročníku Týdne pro wellbeing ve škole je Partnerství pro vzdělávání 2030+.

Tiskovou zprávu si můžete přečíst či stáhnout na tomto odkazu.

Témata:

Další publikace, překlady a výstupy Partnerství

Do konkurzů na ředitele škol se hlásí málo kandidátů, odrazuje strach z administrativní zátěže a politikaření. Bez uceleného systému podpory ředitelů se to nezlepší

O kvalitě výuky ve škole rozhoduje do značné míry ředitel školy. Jeho schopnost pedagogicky vést školu má podle výzkumů přímý dopad na učení žáků - ovlivňuje až 25  procent jejich vzdělávacích výsledků. Zhruba v polovině konkurzů na ředitele školy ale podle České...

Ředitelkou Partnerství pro vzdělávání 2030+ se stala Silvie Pýchová

Ředitelkou Partnerství pro vzdělávání 2030+ je od 1. května expertka na vzdělávací politiku Silvie Pýchová. Dosavadní programová manažerka vystřídala Jakuba Nováka. Ten Partnerství řídil od listopadu 2022 a úspěšně ho provedl zásadní transformací, během níž se...

Tisková zpráva: Co je třeba k tomu, aby se zlepšila kvalita učení dětí ve všech mateřských a základních školách? Vyšla závěrečná zpráva z veřejné konzultace

Technologické centrum Praha ve spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+ vydalo publikaci Vyhodnocení veřejné konzultace dokumentu „Návrh na posílení systému vedení a podpory mateřských a základních škol v ČR“. Tým expertů Partnerství pro vzdělávání 2030+ v...