Pracovní skupina Wellbeing projektu Partnerství pro vzdělávání 2030+ ve spolupráci se Stálou konferencí asociací ve vzdělávání (SKAV) představila výsledky průzkumu STEM na téma Wellbeing ve vzdělávání. Zjišťoval postoj ředitelů a ředitelek základních škol k wellbeingu a mapoval, na co školy při vytvářejí podmínek pro wellbeing žáků i učitelů kladou důraz a v čem by potřebovaly podpořit zvenku. Zúčastnilo se 393 ředitelů a ředitelek základních škol, výsledky průzkumu jsou reprezentativní.
Jak zařídit, aby se do školy její pracovníci těšili? Vydáváme publikaci pro ředitele škol
Partnerství pro vzdělávání 2030+ ve spolupráci s časopisem Řízení školy vydává publikaci určenou vedení škol. Autorský tým pod vedením Lenky Felcmanové v ní nabízí konkrétní doporučení, jak zlepšit podmínky pro práci pedagogických týmů. Tiskovou zprávu si můžete...