Indikátory Partnerství 2030+ umožní průběžně sledovat a vyhodnocovat dostupná data na národní i na regionální úrovni. Indikátory budou využívat například organizace, které se chtějí aktivně zapojit do spolupráce na Strategii 2030+ v rámci tzv. Okresních partnerství pro vzdělávání 2030+. Jde o obce s rozšířenou působností, dobrovolné svazky obcí, kraje a další aktéry ve vzdělávání, kteří chtějí společnými silami zvýšit dopad svých aktivit na kvalitu vzdělávání dětí a chtějí zajistit udržitelnost územní spolupráce nastartované projekty MAP a KAP (Místní a Krajské akční plány rozvoje vzdělávání).
Jak osvobodit ředitele škol od administrativní zátěže a zároveň je podpořit ve zlepšování výuky? Odpověď hledá nová studie VŠE
Partnerství pro vzdělávání 2030+ spolu s Vysokou školou ekonomickou představují studii Jakuba Fischera a Petra Mazoucha Více času na pedagogické vedení školy prostřednictvím efektivního zajištění nepedagogických činností. Studie mapuje, jakým způsobem a za jakých...