Jak osvobodit ředitele škol od administrativní zátěže a zároveň je podpořit ve zlepšování výuky? Odpověď hledá nová studie VŠE

Partnerství pro vzdělávání 2030+ spolu s Vysokou školou ekonomickou představují studii Jakuba Fischera a Petra Mazoucha Více času na pedagogické vedení školy prostřednictvím efektivního zajištění nepedagogických činností. Studie mapuje, jakým způsobem a za jakých finančních podmínek školy zajišťují vybrané nepedagogické činnosti.

Celou tiskovou zprávu si můžete přečíst ZDE.

Témata:

Další publikace, překlady a výstupy Partnerství

Tisková zpráva: Co je třeba k tomu, aby se zlepšila kvalita učení dětí ve všech mateřských a základních školách? Vyšla závěrečná zpráva z veřejné konzultace

Technologické centrum Praha ve spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+ vydalo publikaci Vyhodnocení veřejné konzultace dokumentu „Návrh na posílení systému vedení a podpory mateřských a základních škol v ČR“. Tým expertů Partnerství pro vzdělávání 2030+ v...