Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto odkazu.
Tiskovou zprávu si můžete přečíst zde.
Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto odkazu.
Tiskovou zprávu si můžete přečíst zde.
Srdečně Vás zveme na online konferenci Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků? Co říká výzkum? Kdy: 16. 9. 2024 od 14:00 do 16:30 hodin. Jak se přihlásit: Přihláška Co je cílem: 1. Představit výsledky unikátní kanadské...
Prázdniny jsou u konce, ale okurková sezona v diskuzi o vzdělávací politice letos nenastala. Partnerství pro vzdělávání 2030+ chce i ve školním roce 2024/25 přispívat k hledání odpovědi na základní otázku této diskuze - jak zlepšovat kvalitu vzdělávání na každé škole...
Konec roku bývá obvykle příležitostí pro bilancování, a to platí i o konci roku školního. Ten, který má za sebou Partnerství pro vzdělávání 2030+, byl nabitý událostmi završujícími několik let práce expertů a expertek působících v obou našich pracovních skupinách....
Posláním Partnerství pro vzdělávání 2030+ je zajišťování efektivní koordinované spolupráce autonomních aktérů v českém vzdělávání a společná práce směřující k zlepšování vzdělávacích výsledků a wellbeingu a snižování vzdělávacích nerovností v ČR. Celou výroční zprávu...
O kvalitě výuky ve škole rozhoduje do značné míry ředitel školy. Jeho schopnost pedagogicky vést školu má podle výzkumů přímý dopad na učení žáků - ovlivňuje až 25 procent jejich vzdělávacích výsledků. Zhruba v polovině konkurzů na ředitele školy ale podle České...
UK Science and Innovation Network (SIN), která udělila záštitu letošní studijní cestě Partnerství 2030+ do Skotska, se zaměřuje na rozvoj vědeckých partnerství a zavádění vědecké diplomacie po celém světě. Více informací o SIN najdete na tomto odkazu. Vážíme si...
Nakladatelství Wolters Kluwer ve spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+ vydalo publikaci Tomáše Boudy, která shrnuje jeho zkušenost ředitele školského úřadu (v letech 1991-2000) a přináší pohled na klady a zápory tvz. odvětvového řízení škol v 90. letech....
Autoevaluační nástroj může pomoci školám při autoevaluaci zaměřené na zhodnocení podpory wellbeingu, kterou svým pracovníkům a žákům poskytuje škola. Najdete jej na tomto odkazu.
Změna k lepšímu v podpoře wellbeingu se ve školách neodehraje ze dne na den a nedojde k ní automaticky. Proto Partnerství pro vzdělávání 2030+ jako iniciátor a koordinátor Týdne pro wellbeing ve škole již nyní zahajuje přípravu jeho dalšího ročníku v termínu od 4.–11....
Ředitelkou Partnerství pro vzdělávání 2030+ je od 1. května expertka na vzdělávací politiku Silvie Pýchová. Dosavadní programová manažerka vystřídala Jakuba Nováka. Ten Partnerství řídil od listopadu 2022 a úspěšně ho provedl zásadní transformací, během níž se...