Co přinesl 3. rok koordinované spolupráce na zlepšování učení dětí a rovných šancí.
Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto odkazu.
Co přinesl 3. rok koordinované spolupráce na zlepšování učení dětí a rovných šancí.
Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto odkazu.
Studie vypracovaná na zakázku Rady ontarijských ředitelů vzdělávání (The Council of Ontario Directors of Education) a Institutu pro leadership ve vzdělávání (The Institute for Education Leadership). Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto...
Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto odkazu.
Závěrečnou vyhodnocovací zprávu veřejné konzultace si můžete stáhnout na tomto odkazu. Odpovědi respondentů z 1. kola konzultace naleznete ZDE. Stanoviska organizací ze 2. kola konzultace naleznete ZDE.
Hlavní výstupy z obou kol veřejné konzultace si můžete přečíst nebo stáhnou na tomto odkazu.
Výstup z 1. kola veřejné konzultace si můžete přečíst nebo stáhnou na tomto odkazu.
Učitelská profese je bezesporu naplňující, ale zároveň velmi náročná, a proto musí být vědomá péče o osobní wellbeing coby prevence syndromu vyhoření její nedílnou součástí. Tato publikace nabízí několik nástrojů k podpoře osobního wellbeingu vyučujících a dalších...
„Nutnou podmínkou pro podstatné zlepšení učení dětí a žáků v mateřských a základních školách je to, aby byla v systému veřejné správy určena instituce, která ze zákona ponese odpovědnost za kvalitu vzdělávání na jasně definovaném území menším než kraj. Publikaci si...
Studie popisuje roli zřizovatelů škol ve vybraných zemích, kterým se daří dosahovat lepších vzdělávacích výsledků, wellbeingu a rovných šancí žáků než v České republice. Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto odkazu.
Kam jsme dospěli ve spolupráci na zlepšování vzdělávacích výsledků, wellbeingu a rovných šancí dětí Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto odkazu. Tiskovou zprávu k vydání publikace si můžete přečíst zde.
Infoleták o Partnerství 2030+ si můžete přečíst či stáhnout na tomto odkazu.