Jak souvisí wellbeing se vzdělávacími výsledky žáků?

Česká školní inspekce zpracovala sekundární analýzu výsledků šetření TIMSS 2019 zaměřenou na vliv faktorů souvisejících s wellbeingem žáků. Řada doporučení uvedených v analýze se shoduje s doporučeními uvedenými v materiálu Oblasti podpory wellbeingu vytvořeném pracovní skupinou Wellbeing.

Celý článek s odkazy otevřete kliknutím sem: Jak souvisí wellbeing se vzdělávacími výsledky žáků.

Témata:

Další novinky

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (únor 2025)

Únorový newsletter bude do značné míry věnovaný ohlédnutí za Týdnem pro wellbeing ve škole. Letošní ročník se uskutečnil od 4. do 11. února a bylo to velké. Spolupracovalo s námi na něm téměř 120 organizací a institucí napříč vzdělávací komunitou, přihlásilo se k němu...

Konference pro wellbeing ve škole přivítala dvě stovky účastníků

V univerzitním kampusu Masarykovy univerzity v Brně-Bohunicích se uskutečnila Konference pro wellbeing ve škole, které se zúčastnili hosté z řad pedagogů, odborníků na vzdělávání a dalších zájemců o téma digitálního wellbeingu ve školním prostředí. Akce zahájila...

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (leden 2025)

Na první únorový týden pro vás připravujeme už podruhé Týden pro wellbeing ve škole. Letos se do něj zapojí téměř 120 organizací a institucí, které se odborně zabývají problematikou wellbeingu a duševního zdraví. Cílem akce je zvednout vlnu zájmu o wellbeing ve...

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (říjen 2024)

Partnerství pro vzdělávání 2030+ má za sebou hektický vstup do nového školního roku. Ve spolupráci s Národním pedagogickým institutem ČR vznikla pracovní skupina Digitální wellbeing. Členové a členky pracovní skupiny Wellbeing vystoupili na Kongresových dnech...