Ve spolupráci s PAQ Research vydáváme srovnávací studii Sledování úrovně vzdělávání a wellbeingu ve vybraných zemích. Tento materiál popisuje, jak se v pěti vybraných zemích, které mají výborné výsledky v oblasti vzdělávání i wellbeingu žáků, měří výsledky vzdělávání a sleduje kvalitu vzdělávání a wellbeingu. Autory studie, která vznikla díky finanční podpoře od Nadace České spořitelny a Nadace RSJ, jsou Štěpán Kment, Václav Korbel a Daniel Prokop. Materiál slouží také jako inspirace pro stanovení indikátorů pro Partnerství 2030+.
Wellbeing ve škole: Jak zařídit, aby se do školy její pracovníci těšili
Publikace, již vydáváme ve spolupráci s nakladatelstvím Wolters Kluwer, představuje přístupy k podpoře wellbeingu pracovníků škol, které je možné realizovat ve školním prostředí. Každá instituce je tvořena lidmi. Vedoucí pracovníci o ně pečují a hrají zásadní roli v...