Publikace Jak české školství spravovaly školské úřady a co z toho plyne pro Strategii 2030+

Nakladatelství Wolters Kluwer ve spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+ vydalo publikaci Tomáše Boudy, která shrnuje jeho zkušenost ředitele školského úřadu (v letech 1991-2000) a přináší pohled na klady a zápory tvz. odvětvového řízení škol v 90. letech. Publikace je příspěvkem do diskuse o zavedení místní školské správy a jejích možných podobách. Tomáš Bouda přednášel v září na toto téma v rámci série odborných konferencí k tématu místní školské správy, jeho přednáška je k dispozici na YouTube. Rozcestník k výstupům ze všech uskutečněných online konferencí je k dispozici na našem webu.

Publikaci si můžete objednat zde.

Témata:

Další novinky

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (říjen 2024)

Partnerství pro vzdělávání 2030+ má za sebou hektický vstup do nového školního roku. Ve spolupráci s Národním pedagogickým institutem ČR vznikla pracovní skupina Digitální wellbeing. Členové a členky pracovní skupiny Wellbeing vystoupili na Kongresových dnech...

Výroční zpráva Partnerství 2030+ za rok 2023

Posláním Partnerství pro vzdělávání 2030+ je zajišťování efektivní koordinované spolupráce autonomních aktérů v českém vzdělávání a společná práce směřující k zlepšování vzdělávacích výsledků a wellbeingu a snižování vzdělávacích nerovností v ČR. Celou výroční zprávu...