Podpořte žádost Partnerství 2030+ v aplikaci EPP Pomáhej pohybem

Nadace ČEZ se rozhodla podpořit naši žádost v rámci jejich programu Pomáhej pohybem. Abychom finanční prostředky od Nadace ČEZ získali, musí naše žádost dostat potřebný počet bodů v jejich mobilní aplikaci EPP Pomáhej pohybem.
Princip je takový, že o přidělení bodů rozhodují uživatelé této aplikace z řad veřejnosti. Aplikaci je třeba stáhnout do mobilního telefonu a před sportovní aktivitou aplikaci spustit. Po ukončení aktivity, kdy aplikace přidělí uživateli body za danou aktivitu, si poté vybrat jeden z aktivních projektů a své získané body na něj darovat. A právě jedním z aktivních projektů je ode dnešního dne na několik následujících týdnů i naše žádost.
Dobrá zpráva je, že sportovní aktivitou může být i procházka se psem či ranní cesta na tramvaj, takže není třeba běhat maratony.
Budeme rádi, pokud tuto zprávu předáte do svých sítí a dosahů a současní uživatele aplikace EPP náš projekt takto podpoří, nebo si noví uživatelé aplikaci stáhnou a za své sportovní aktivity se své body rozhodnou darovat nám.
Děkujeme Vám

Témata:

Další novinky

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (červen 2024)

Změna k lepšímu v podpoře wellbeingu se ve školách neodehraje ze dne na den a nedojde k ní automaticky. Proto Partnerství pro vzdělávání 2030+ jako iniciátor a koordinátor Týdne pro wellbeing ve škole již nyní zahajuje přípravu jeho dalšího ročníku v termínu od 4.–11....

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (květen 2024)

V době, kdy státní rozpočet každý rok nabírá deficit, je ještě důležitější než dřív otázka, jestli ve školství umíme využít finanční prostředky na maximum tam, kde je to důležité - tedy pro co nejlepší vzdělávání dětí a mladých lidí. Jakub Fischer a Petr Mazouch z...

Webinář o wellbeingu ve škole

Tímto webinářem otevíráme za Partnerství pro vzdělávání 2030+ celý Týden pro wellbeing ve škole! Dozvíte se, jak wellbeing souvisí se vzdělávacími výsledky a s motivací k učení. Seznámíte se s konkrétními opatřeními k podpoře wellbeingu dětí i dospělých (nejen) ve...