Online kavárna s Nadací České spořitelny: Jak mohou obce ušetřit peníze a čas svých škol

Jménem Partnerství pro vzdělávání 2030+ a jménem Svazu měst a obcí ČR Vás srdečně zveme k diskusi, během níž budeme hledat cesty k odbřemenění ředitelů škol.
Online kavárna s Nadací České spořitelny
Jak mohou obce ušetřit peníze a čas svých škol
Kdy: ve čtvrtek 3. 11. 2022 od 15.00 do 16.45 online
V úvodu diskuse bude představena studie Společenství obcí: Potenciální úspory z rozsahu, dopad na snížení administrativní zátěže ředitelů a na zvýšení kvality správy škol. Studie byla zpracována na půdě Vysoké školy ekonomické v Praze na základě zadání Partnerství pro vzdělávání 2030+ a Svazu měst a obcí ČR. Autoři studie, prof. Ing. Jakub Fischer, Ph.D., a doc. Ing. Mgr. Petr Mazouch, Ph.D., si dali za cíl vytvořit kvalifikovaný odhad potenciálních úspor v případě, že by vybrané provozní a administrativní činnosti, které nejvíce zatěžují ředitele škol, zajišťoval pro všechny mateřské a základní školy na území průměrné obce s rozšířenou působností jeden subjekt.
Výsledky studie představí a diskutovat o ní budou:
Jaromír Beran, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Jakub Fischer, Vysoká škola ekonomická v Praze
Marie Kubíková, Svaz měst a obcí ČR
Vladimír Srb, Partnerství pro vzdělávání 2030+
Oldřich Vávra, Sdružení místních samospráv ČR
Luboš Zajíc, Asociace ředitelů ZŠ
Diskuzi moderuje Tomáš Feřtek.

Témata:

Další novinky

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (říjen 2024)

Partnerství pro vzdělávání 2030+ má za sebou hektický vstup do nového školního roku. Ve spolupráci s Národním pedagogickým institutem ČR vznikla pracovní skupina Digitální wellbeing. Členové a členky pracovní skupiny Wellbeing vystoupili na Kongresových dnech...

Výroční zpráva Partnerství 2030+ za rok 2023

Posláním Partnerství pro vzdělávání 2030+ je zajišťování efektivní koordinované spolupráce autonomních aktérů v českém vzdělávání a společná práce směřující k zlepšování vzdělávacích výsledků a wellbeingu a snižování vzdělávacích nerovností v ČR. Celou výroční zprávu...