Studie Arnošta Veselého Střední článek ve vzdělávání: vymezení pojmu, přístupy a implikace pro vzdělávací politiku vyšla v rámci Partnerství 2030+ v časopisu Orbis scholae. Střední článek podpory nebo řízení je jedním z nejdiskutovanějších pojmů současné vzdělávací politiky, a to nejen v kontextu České republiky. Článek Arnošta Veselého sleduje dva cíle: 1) probíhající debatu o SČ ukotvit v odborné literatuře a podat její základní přehled; 2) zpřesnit užívanou terminologii a vymezit různé významy pojmu SČ. Text vznikl v rámci projektu Partnerství pro vzdělávání 2030+.
Wellbeing ve škole: Jak zařídit, aby se do školy její pracovníci těšili
Publikace, již vydáváme ve spolupráci s nakladatelstvím Wolters Kluwer, představuje přístupy k podpoře wellbeingu pracovníků škol, které je možné realizovat ve školním prostředí. Každá instituce je tvořena lidmi. Vedoucí pracovníci o ně pečují a hrají zásadní roli v...