Studie Arnošta Veselého Střední článek ve vzdělávání: vymezení pojmu, přístupy a implikace pro vzdělávací politiku vyšla v rámci Partnerství 2030+ v časopisu Orbis scholae. Střední článek podpory nebo řízení je jedním z nejdiskutovanějších pojmů současné vzdělávací politiky, a to nejen v kontextu České republiky. Článek Arnošta Veselého sleduje dva cíle: 1) probíhající debatu o SČ ukotvit v odborné literatuře a podat její základní přehled; 2) zpřesnit užívanou terminologii a vymezit různé významy pojmu SČ. Text vznikl v rámci projektu Partnerství pro vzdělávání 2030+.
Partnerství 2030+ se připojilo ke společné výzvě ministru školství a ministru financí
Partnerství 2030+ se připojilo ke společné výzvě ministru školství a ministru financí proti záměru přesunout financování ostatních neinvestičních výdajů (ONIV) na zřizovatele. Pod tuto výzvu se kromě Partnerství 2030+ podepsaly tyto organizace: Asociace ředitelů...