Skončil školní rok, v jehož průběhu se podařilo výrazným způsobem rozvinout odbornou diskusi k oběma prioritním tématům Partnerství pro vzdělávání 2030+. Problematika školské správy se posunula od teoretických diskusí ke spolupráci s ministerstvem školství a ministerstvem vnitra na přípravě pilotního ověřování funkčního řešení, které se v řadě ohledů opírají o expertízu vycházející ze systematického úsilí pracovní skupiny Místní školská správa (více zde). Pracovní skupina Wellbeing připravuje návrh podoby efektivního školního poradenského pracoviště – jeho koncepce, standardů i potřebných legislativních změn. Experti a expertky při přípravě této koncepce již dospěli do fáze, kdy bylo možné prezentovat první výstupy (více zde). Současně Národní pedagogický institut ČR ve spolupráci s Partnerstvím 2030+ připravil novou definici digitálního wellbeingu (zde).
Všechny novinky z Partnerství si můžete přečíst ZDE.