Webinář o wellbeingu ve škole

Web TydenWB Pozvanka seminar Felcmanova DL - Webinář o wellbeingu ve škole - Partnerství 2030Tímto webinářem otevíráme za Partnerství pro vzdělávání 2030+ celý Týden pro wellbeing ve škole!
Dozvíte se, jak wellbeing souvisí se vzdělávacími výsledky a s motivací k učení.
Seznámíte se s konkrétními opatřeními k podpoře wellbeingu dětí i dospělých (nejen) ve školním prostředí. Zaměříme se společně i na to, co by se děti měly naučit, aby dokázaly o svůj wellbeing a duševní zdraví celoživotně pečovat.

Webinář poběží na facebookové stránce Wellbeing ve škole.
Moderuje: Lenka Felcmanová, předsedkyně organizace SOFA a vedoucí pracovní skupiny Wellbeing Partnerství pro vzdělávání 2030+

 

Témata:

Další novinky

Výroční zpráva Partnerství 2030+ za rok 2023

Posláním Partnerství pro vzdělávání 2030+ je zajišťování efektivní koordinované spolupráce autonomních aktérů v českém vzdělávání a společná práce směřující k zlepšování vzdělávacích výsledků a wellbeingu a snižování vzdělávacích nerovností v ČR. Celou výroční zprávu...

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (červen 2024)

Změna k lepšímu v podpoře wellbeingu se ve školách neodehraje ze dne na den a nedojde k ní automaticky. Proto Partnerství pro vzdělávání 2030+ jako iniciátor a koordinátor Týdne pro wellbeing ve škole již nyní zahajuje přípravu jeho dalšího ročníku v termínu od 4.–11....

Ředitelkou Partnerství pro vzdělávání 2030+ se stala Silvie Pýchová

Ředitelkou Partnerství pro vzdělávání 2030+ je od 1. května expertka na vzdělávací politiku Silvie Pýchová. Dosavadní programová manažerka vystřídala Jakuba Nováka. Ten Partnerství řídil od listopadu 2022 a úspěšně ho provedl zásadní transformací, během níž se...

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (květen 2024)

V době, kdy státní rozpočet každý rok nabírá deficit, je ještě důležitější než dřív otázka, jestli ve školství umíme využít finanční prostředky na maximum tam, kde je to důležité - tedy pro co nejlepší vzdělávání dětí a mladých lidí. Jakub Fischer a Petr Mazouch z...