Vzdělávací neúspěšnost a socioekonomické problémy ORP – Typologie obcí

Analýza vytváří typologii ORP podle toho, zda v nich problémy ve vzdělávání odpovídají sociální situaci v regionu (72 % regionů), či vzdělávání za sociálními podmínkami zaostává (14 %) nebo naopak překonává očekávání (14 %). Celý text si přečtěte ZDE.

Témata:

Další novinky

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (červen 2024)

Změna k lepšímu v podpoře wellbeingu se ve školách neodehraje ze dne na den a nedojde k ní automaticky. Proto Partnerství pro vzdělávání 2030+ jako iniciátor a koordinátor Týdne pro wellbeing ve škole již nyní zahajuje přípravu jeho dalšího ročníku v termínu od 4.–11....

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (květen 2024)

V době, kdy státní rozpočet každý rok nabírá deficit, je ještě důležitější než dřív otázka, jestli ve školství umíme využít finanční prostředky na maximum tam, kde je to důležité - tedy pro co nejlepší vzdělávání dětí a mladých lidí. Jakub Fischer a Petr Mazouch z...

Webinář o wellbeingu ve škole

Tímto webinářem otevíráme za Partnerství pro vzdělávání 2030+ celý Týden pro wellbeing ve škole! Dozvíte se, jak wellbeing souvisí se vzdělávacími výsledky a s motivací k učení. Seznámíte se s konkrétními opatřeními k podpoře wellbeingu dětí i dospělých (nejen) ve...