Tiskovou zprávu „Ředitelé škol jsou klíč nejen ke zvládnutí krizí, ale zejména ke zlepšování
kvality učení žáků. Jak je zbavit přílišné administrativní zátěže?“ si můžete přečíst na tomto odkazu.
Tiskovou zprávu „Ředitelé škol jsou klíč nejen ke zvládnutí krizí, ale zejména ke zlepšování
kvality učení žáků. Jak je zbavit přílišné administrativní zátěže?“ si můžete přečíst na tomto odkazu.
Partnerství pro vzdělávání 2030+ má nového odborného partnera. Stala se jím Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Děkanka Helena Koldová podpisem Memoranda o Partnerství pro vzdělávání 2030+ zapojila fakultu mezi organizace, které...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ vítá nového odborného partnera. Obecně prospěšná společnost Pomáháme školám k úspěchu, financovaná Nadací The Kellner Family Foundation, přispívala svou expertízou k činnosti Partnerství 2030+ a především jeho pracovní skupiny Místní...
Propojit klíčové experty a expertky a nasměrovat jejich úsilí k hledání cesty, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí. To je cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a Národního pedagogický institutu ČR (NPI), která byla tento týden...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ zveřejnilo český překlad unikátní kanadské studie Kennetha Leithwooda Silné školské distrikty a jejich leadership. U příležitosti vydání této publikace se pod názvem Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků? Co...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ přivítalo dalšího odborného partnera, stala se jím Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity (MUNI) v Brně. Akademická instituce bude v rámci Partnerství pro vzdělávání 2030+ spolupracovat především v oblasti wellbeingu, kde se její...
O kvalitě výuky ve škole rozhoduje do značné míry ředitel školy. Jeho schopnost pedagogicky vést školu má podle výzkumů přímý dopad na učení žáků - ovlivňuje až 25 procent jejich vzdělávacích výsledků. Zhruba v polovině konkurzů na ředitele školy ale podle České...
Tiskovou zprávu si můžete přečíst na tomto odkazu.
Ředitelkou Partnerství pro vzdělávání 2030+ je od 1. května expertka na vzdělávací politiku Silvie Pýchová. Dosavadní programová manažerka vystřídala Jakuba Nováka. Ten Partnerství řídil od listopadu 2022 a úspěšně ho provedl zásadní transformací, během níž se...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ spolu s Vysokou školou ekonomickou představují studii Jakuba Fischera a Petra Mazoucha Více času na pedagogické vedení školy prostřednictvím efektivního zajištění nepedagogických činností. Studie mapuje, jakým způsobem a za jakých...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ se rozrostlo. Novými odbornými partnery se podpisem memoranda staly Fakulta tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy a vydavatelství Wolters Kluwer. Mezi konzultační partnery přibyl Národní pedagogický institut. Připojují se ke...