Tiskovou zprávu „Ředitelé škol jsou klíč nejen ke zvládnutí krizí, ale zejména ke zlepšování
kvality učení žáků. Jak je zbavit přílišné administrativní zátěže?“ si můžete přečíst na tomto odkazu.
Tiskovou zprávu „Ředitelé škol jsou klíč nejen ke zvládnutí krizí, ale zejména ke zlepšování
kvality učení žáků. Jak je zbavit přílišné administrativní zátěže?“ si můžete přečíst na tomto odkazu.
Partnerství pro vzdělávání 2030+ ve spolupráci s časopisem Řízení školy vydává publikaci určenou vedení škol. Autorský tým pod vedením Lenky Felcmanové v ní nabízí konkrétní doporučení, jak zlepšit podmínky pro práci pedagogických týmů. Tiskovou zprávu si můžete...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ uspořádalo akci Prevence, psychosociální podpora, cílená opatření, na které byly představeny první výstupy z přípravy návrhu efektivního školního poradenského pracoviště (ŠPP). Pracovní skupina Wellbeing složená z expertů a expertek z...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ s radostí oznamuje rozšíření své sítě spolupracujících organizací o iniciativu AI dětem a Asociaci dobrovolných svazků obcí ČR (ADSO ČR). Obě organizace se v roli odborných partnerů připojily k Memorandu o partnerství pro vzdělávání...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ má nového odborného partnera. Stala se jím Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Děkanka Helena Koldová podpisem Memoranda o Partnerství pro vzdělávání 2030+ zapojila fakultu mezi organizace, které...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ vítá nového odborného partnera. Obecně prospěšná společnost Pomáháme školám k úspěchu, financovaná Nadací The Kellner Family Foundation, přispívala svou expertízou k činnosti Partnerství 2030+ a především jeho pracovní skupiny Místní...
Propojit klíčové experty a expertky a nasměrovat jejich úsilí k hledání cesty, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí. To je cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a Národního pedagogický institutu ČR (NPI), která byla tento týden...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ zveřejnilo český překlad unikátní kanadské studie Kennetha Leithwooda Silné školské distrikty a jejich leadership. U příležitosti vydání této publikace se pod názvem Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků? Co...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ přivítalo dalšího odborného partnera, stala se jím Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity (MUNI) v Brně. Akademická instituce bude v rámci Partnerství pro vzdělávání 2030+ spolupracovat především v oblasti wellbeingu, kde se její...
O kvalitě výuky ve škole rozhoduje do značné míry ředitel školy. Jeho schopnost pedagogicky vést školu má podle výzkumů přímý dopad na učení žáků - ovlivňuje až 25 procent jejich vzdělávacích výsledků. Zhruba v polovině konkurzů na ředitele školy ale podle České...
Tiskovou zprávu si můžete přečíst na tomto odkazu.