Praha 21. února 2022 – Data ukazují, že ve výběru, vzdělávání a péči o ředitele škol má český vzdělávací systém velké rezervy. Osobnost ředitele a jeho schopnost řídit pedagogický tým má přitom přímý vliv na výsledky vzdělávání. Přibližně 25% vlivu školy na učení dětí je možné připsat právě kvalitě ředitele školy jakožto pedagogického lídra. Ze všech činností, kterým se ředitel školy při své práci věnuje, má přitom největší vliv na to, jak se děti učí, “řízení kvality výuky”. Jak jsme na tom ve srovnání se vzdělávacími systémy, které si daly za cíl podobné priority jako pro české školství nastavila Strategie 2030+?
Partnerství 2030+ se připojilo ke společné výzvě ministru školství a ministru financí
Partnerství 2030+ se připojilo ke společné výzvě ministru školství a ministru financí proti záměru přesunout financování ostatních neinvestičních výdajů (ONIV) na zřizovatele. Pod tuto výzvu se kromě Partnerství 2030+ podepsaly tyto organizace: Asociace ředitelů...