Pracovní skupina Wellbeing projektu Partnerství pro vzdělávání 2030+ ve spolupráci se Stálou konferencí asociací ve vzdělávání (SKAV) představila výsledky průzkumu STEM na téma Wellbeing ve vzdělávání. Zjišťoval postoj ředitelů a ředitelek základních škol k wellbeingu a mapoval, na co školy při vytvářejí podmínek pro wellbeing žáků i učitelů kladou důraz a v čem by potřebovaly podpořit zvenku. Zúčastnilo se 393 ředitelů a ředitelek základních škol, výsledky průzkumu jsou reprezentativní.
Partnerství 2030+ se připojilo ke společné výzvě ministru školství a ministru financí
Partnerství 2030+ se připojilo ke společné výzvě ministru školství a ministru financí proti záměru přesunout financování ostatních neinvestičních výdajů (ONIV) na zřizovatele. Pod tuto výzvu se kromě Partnerství 2030+ podepsaly tyto organizace: Asociace ředitelů...