Pracovní skupina Wellbeing projektu Partnerství pro vzdělávání 2030+ ve spolupráci se Stálou konferencí asociací ve vzdělávání (SKAV) představila výsledky průzkumu STEM na téma Wellbeing ve vzdělávání. Zjišťoval postoj ředitelů a ředitelek základních škol k wellbeingu a mapoval, na co školy při vytvářejí podmínek pro wellbeing žáků i učitelů kladou důraz a v čem by potřebovaly podpořit zvenku. Zúčastnilo se 393 ředitelů a ředitelek základních škol, výsledky průzkumu jsou reprezentativní.
Partnerství pro vzdělávání 2030+ zahajuje veřejnou konzultaci Návrhu efektivního školního poradenského pracoviště
Organizace Partnerství pro vzdělávání 2030+ dnes na konferenci Škola jako místo setkávání pořádané Wolters Kluwer ČR zahajuje veřejnou konzultaci Návrhu efektivního školního poradenského pracoviště. Tento komplexní dokument navrhuje cíle, principy a standardní...