Ve spolupráci s PAQ Research vydáváme srovnávací studii Sledování úrovně vzdělávání a wellbeingu ve vybraných zemích. Tento materiál popisuje, jak se v 5 vybraných zemích, které mají výborné výsledky v oblasti vzdělávání i wellbeingu žáků, měří výsledky vzdělávání a sleduje kvalitu vzdělávání a wellbeingu. Autory studie, která vznikla díky finanční podpoře od Nadace České spořitelny a Nadace RSJ, jsou Štěpán Kment, Václav Korbel a Daniel Prokop. Materiál, který slouží i jako inspirace pro stanovení indikátorů pro Partnerství 2030+, si můžete přečíst zde.
Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (červenec 2024)
Konec roku bývá obvykle příležitostí pro bilancování, a to platí i o konci roku školního. Ten, který má za sebou Partnerství pro vzdělávání 2030+, byl nabitý událostmi završujícími několik let práce expertů a expertek působících v obou našich pracovních skupinách....