Ve spolupráci s PAQ Research vydáváme srovnávací studii Sledování úrovně vzdělávání a wellbeingu ve vybraných zemích. Tento materiál popisuje, jak se v 5 vybraných zemích, které mají výborné výsledky v oblasti vzdělávání i wellbeingu žáků, měří výsledky vzdělávání a sleduje kvalitu vzdělávání a wellbeingu. Autory studie, která vznikla díky finanční podpoře od Nadace České spořitelny a Nadace RSJ, jsou Štěpán Kment, Václav Korbel a Daniel Prokop. Materiál, který slouží i jako inspirace pro stanovení indikátorů pro Partnerství 2030+, si můžete přečíst zde.
Online debata: Jak ovlivní novela školského zákona podobu poradenských služeb ve školách?
Srdečně vás zveme na expertní debatu, kde se pokusíme společně odpovědět na otázku: JAK OVLIVNÍ NOVELA ŠKOLSKÉHO ZÁKONA PODOBU PORADENSKÝCH SLUŽEB VE ŠKOLÁCH? Podíváme se také na to, co novela školského zákona skutečně mění v poradenských službách a co zatím nechává...