TZ Wellbeing hodnocení NÁHLED

Tisková zpráva – Wellbeing ve škole: Hodnocení má žáky motivovat a zpětná vazba umí zázraky

Tiskovou zprávu si můžete přečíst či stáhnout na tomto odkazu.

Další publikace, překlady a výstupy Partnerství

Spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+ navázala organizace Pomáháme školám k úspěchu

Partnerství pro vzdělávání 2030+ vítá nového odborného partnera. Obecně prospěšná společnost Pomáháme školám k úspěchu, financovaná Nadací The Kellner Family Foundation, přispívala svou expertízou k činnosti Partnerství 2030+ a především jeho pracovní skupiny Místní...

Vzdělávací výsledky českých dětí dlouhodobě stagnují. Jakou podporu školy potřebují, pokud se to má změnit?

Partnerství pro vzdělávání 2030+ zveřejnilo český překlad unikátní kanadské studie Kennetha Leithwooda Silné školské distrikty a jejich leadership. U příležitosti vydání této publikace se pod názvem Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků? Co...

Do konkurzů na ředitele škol se hlásí málo kandidátů, odrazuje strach z administrativní zátěže a politikaření. Bez uceleného systému podpory ředitelů se to nezlepší

O kvalitě výuky ve škole rozhoduje do značné míry ředitel školy. Jeho schopnost pedagogicky vést školu má podle výzkumů přímý dopad na učení žáků - ovlivňuje až 25  procent jejich vzdělávacích výsledků. Zhruba v polovině konkurzů na ředitele školy ale podle České...

Ředitelkou Partnerství pro vzdělávání 2030+ se stala Silvie Pýchová

Ředitelkou Partnerství pro vzdělávání 2030+ je od 1. května expertka na vzdělávací politiku Silvie Pýchová. Dosavadní programová manažerka vystřídala Jakuba Nováka. Ten Partnerství řídil od listopadu 2022 a úspěšně ho provedl zásadní transformací, během níž se...