Studie Sledování úrovně vzdělávání a wellbeingu ve vybraných zemích

Ve spolupráci s PAQ Research vydáváme srovnávací studii Sledování úrovně vzdělávání a wellbeingu ve vybraných zemích. Tento materiál popisuje, jak se v 5 vybraných zemích, které mají výborné výsledky v oblasti vzdělávání i wellbeingu žáků, měří výsledky vzdělávání a sleduje kvalitu vzdělávání a wellbeingu. Autory studie, která vznikla díky finanční podpoře od Nadace České spořitelny a Nadace RSJ, jsou Štěpán Kment, Václav Korbel a Daniel Prokop. Materiál, který slouží i jako inspirace pro stanovení indikátorů pro Partnerství 2030+, si můžete přečíst zde.

Témata:

Další novinky

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (říjen 2024)

Partnerství pro vzdělávání 2030+ má za sebou hektický vstup do nového školního roku. Ve spolupráci s Národním pedagogickým institutem ČR vznikla pracovní skupina Digitální wellbeing. Členové a členky pracovní skupiny Wellbeing vystoupili na Kongresových dnech...

Výroční zpráva Partnerství 2030+ za rok 2023

Posláním Partnerství pro vzdělávání 2030+ je zajišťování efektivní koordinované spolupráce autonomních aktérů v českém vzdělávání a společná práce směřující k zlepšování vzdělávacích výsledků a wellbeingu a snižování vzdělávacích nerovností v ČR. Celou výroční zprávu...