Ve spolupráci s PAQ Research vydáváme srovnávací studii Sledování úrovně vzdělávání a wellbeingu ve vybraných zemích. Tento materiál popisuje, jak se v 5 vybraných zemích, které mají výborné výsledky v oblasti vzdělávání i wellbeingu žáků, měří výsledky vzdělávání a sleduje kvalitu vzdělávání a wellbeingu. Autory studie, která vznikla díky finanční podpoře od Nadace České spořitelny a Nadace RSJ, jsou Štěpán Kment, Václav Korbel a Daniel Prokop. Materiál, který slouží i jako inspirace pro stanovení indikátorů pro Partnerství 2030+, si můžete přečíst zde.
Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (říjen 2025)
Pro mnoho z nás je toto období plné očekávání ohledně dalšího směřování naší země. Politické akcenty a tváře se mění, nicméně potřeby škol, dětí a studujících zůstávají. Povolební období tak vnímáme jako chvíli, kdy má ještě větší smysl než jindy držet směr a...