Studie Sledování úrovně vzdělávání a wellbeingu ve vybraných zemích

Ve spolupráci s PAQ Research vydáváme srovnávací studii Sledování úrovně vzdělávání a wellbeingu ve vybraných zemích. Tento materiál popisuje, jak se v 5 vybraných zemích, které mají výborné výsledky v oblasti vzdělávání i wellbeingu žáků, měří výsledky vzdělávání a sleduje kvalitu vzdělávání a wellbeingu. Autory studie, která vznikla díky finanční podpoře od Nadace České spořitelny a Nadace RSJ, jsou Štěpán Kment, Václav Korbel a Daniel Prokop. Materiál, který slouží i jako inspirace pro stanovení indikátorů pro Partnerství 2030+, si můžete přečíst zde.

Témata:

Další novinky

Konference pro wellbeing ve škole přivítala dvě stovky účastníků

V univerzitním kampusu Masarykovy univerzity v Brně-Bohunicích se uskutečnila Konference pro wellbeing ve škole, které se zúčastnili hosté z řad pedagogů, odborníků na vzdělávání a dalších zájemců o téma digitálního wellbeingu ve školním prostředí. Akce zahájila...

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (leden 2025)

Na první únorový týden pro vás připravujeme už podruhé Týden pro wellbeing ve škole. Letos se do něj zapojí téměř 120 organizací a institucí, které se odborně zabývají problematikou wellbeingu a duševního zdraví. Cílem akce je zvednout vlnu zájmu o wellbeing ve...

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (říjen 2024)

Partnerství pro vzdělávání 2030+ má za sebou hektický vstup do nového školního roku. Ve spolupráci s Národním pedagogickým institutem ČR vznikla pracovní skupina Digitální wellbeing. Členové a členky pracovní skupiny Wellbeing vystoupili na Kongresových dnech...