Pracovní skupiny
Jednotlivé specifické cíle Partnerství 2030+ jsou naplňovány prostřednictvím práce dvou pracovních skupin:
Pracovní skupina Wellbeing (pod vedením Lenky Felcmanové)
Pracovní skupina Místní školská správa (pod vedením Vladimíra Srba)
V pracovních skupinách jsou zastoupeni jak odborní partneři, tak i organizace členů správní rady a konzultační partneři. Kritériem pro zastoupení v pracovní skupině je, zda má daná organizace kapacitu a vůli realizovat opatření k dosažení stanoveného cíle.
Pracovní skupiny navrhují:
- Výstupy vedoucí k dosažení cíle, indikátory naplnění
- Opatření a závazky jednotlivých partnerských organizací
- Složení pracovní skupiny (s kým ještě potřebujeme spolupracovat k realizaci výstupů)
Pracovní skupina Wellbeing
Markéta Dvořáková
Národní síť Místních akčních skupin
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Od roku 2004 se zabývá tvorbou a řízením projektů v oblasti vzdělávání a sociálního začleňování. Je ředitelkou místní akční skupiny Brdy-Vltava, která se mimo jiného zabývá rozvojem a strategickým řízením vzdělávací a sociální oblasti na svém území. V rámci Národní sítě MAS působí jako vedoucí pracovní skupiny Sociální.
Šárka Eisová
Asociace výchovných poradců
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Vystudovala český jazyk, literaturu a tělesnou výchovu na Pedagogické fakultě v Hradci Králové. Pedagožkou je více než dvacet let. Začínala na malé vesnické základní škole, kde působila jedenáct let, pět let učila na SOŠ a SOU. Po čtyři roky provázela k maturitě třídu stavařů. Působení v tomto článku vzdělávání hodnotí jako veliké obohacení a připadala si zde nejpotřebnější. V současnosti šestým rokem působí na základní škole v Kladně jako výchovná poradkyně a třídní učitelka. Věnuje se tématu snižování nerovností ve vzdělávání, nesoutěživému pojetí tělesné výchovy. Je členkou Učitelské platformy a Asociace výchovných poradců.
Lenka Felcmanová
Partnerství pro vzdělávání 2030+
Vedoucí expertka pracovní skupiny Wellbeing
Další info
Je místopředsedkyní České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV) a působí na Katedře speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Zabývá se problematikou vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a chování, speciálněpedagogické diagnostiky a inkluzivní pedagogiky. V minulosti působila na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy v Sekci rovných příležitostí ve vzdělávání. Působí jako lektorka v kurzech dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a kvalifikačních kurzech pro asistenty pedagoga, podílela se na tvorbě Katalogu podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. V ČOSIV se věnuje zavádění výzkumně ověřených přístupů v oblasti managementu chování žáků ve školách a podpory vzdělávání dětí s vývojovým traumatem.
Michaela Stoilová
Hodnotové vzdělávání Cyril Mooney
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Od roku 2015 působí jako metodička a lektorka v organizaci Hodnotové vzdělávání Cyril Mooney, kterou od roku 2024 také vede. Již během studia rusistiky na FF UK se zaměřila na téma sovětského disentu a lidskoprávní oblast. Na gymnáziu PORG učí ruštinu a předmět občanská odpovědnost a dobrovolnictví. Má tak možnost v praxi naplňovat své silné přesvědčení o pedagogickém potenciálu komunitní práce. Několik let pracovala jako metodička jazykových adaptivních testů a map učebního pokroku ve společnosti Scio, na PdF MU vedla seminární skupinu předmětu výchova k hodnotám. Je aktivní členkou Platformy pro výchovu charakteru. Organizace Hodnotové vzdělávání Cyril Mooney podporuje školy i jednotlivé vzdělavatele ve vědomé práci s hodnotami a vztahy.
Anna Kubíčková
Society for All
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Působí v Society for all, z. s., jako členka expertního týmu a koordinátorka projektu Škola pomáhá ohroženým dětem. Aktivně působí na katedře speciální pedagogiky PedF UK, kde vystudovala magisterský program Speciální pedagogika a nyní zde pokračuje v doktorandském programu, v jehož rámci realizuje projekt s názvem Speciálně pedagogická intervence v komplexní péči o duševní zdraví dětí. V roce 2019 se zúčastnila konference v Londýně na téma podpory žáků ze sociálně znevýhodněných oblastí a absolvovala dvouměsíční stáž v Illinois (USA), kde se zúčastnila školení a konferencí týkajících se implementačního rámce Pozitivní podpory chování PBIS a je nadále v profesním kontaktu s předními odborníky v této oblasti. Na stáži ve Vancouveru (Kanada) navázala spolupráci s odborníky implementujícími PBIS na místních školách.
Jana Klusáková
Replug me/Onfine
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Vystudovala sociální vědy a dlouhodobě se zabývá problematikou vzdělávání a systému ochrany práv dětí. V posledních letech pozornost věnuje především otázkám vlivu digitálních technologií na jednotlivce a společnost. Zaměřuje se přitom na dopady (i přínosy) na duševní i fyzické zdraví, sociální fungování, digitální vyloučení a další oblasti. Čerpá přitom z mnohaletých zkušeností z přímé práce s různými cílovými skupinami, analytické a advokační praxe i zkušeností s designováním, implementací a evaluací programů. Přes 20 let se věnuje managementu v neziskovém sektoru. V současné době působí na pozici ředitelky organizace Replug me Education, z.s., která pomáhá dětem i dospělým najít zdravý vztah k digitálním technologiím i sobě samým. Replug me po letech přímé praxe i vlastního výzkumu vyvinulo unikátní preventivní a vzdělávací programy zaměřené na digitální wellbeing dětí i dospělých a nyní usiluje o přenos tohoto unikátního know-how na systémovou úroveň českého školství.
Marie Hájek Salomonová
Nevypusť Duši
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Vystudovala neurovědu na britské University of Nottingham a po návratu do ČR v roce 2015 spoluzaložila a nyní vede neziskovou organizaci Nevypusť Duši. Ta ukazuje, jak pečovat o duševní zdraví a kde hledat pomoc v případě nouze. Přináší prevenci a dovednosti v oblasti wellbeingu žákům a učitelům 2.stupně ZŠ a SŠ. V organizaci Nevypusť Duši spolupracuje multidisciplinární tým mladých psychologů, lékařů, sociálních pracovníků a studentů těchto oborů a mladí lidé se zkušeností s duševním onemocněním. Lektoři provedli preventivními programy více než 10 000 školáků a přes 500 učitelů, školám poskytují i užitečné materiály z oblasti duševního zdraví. Marie spolupracuje na reformě péče o duševní zdraví s Ministerstvem zdravotnictví a je členkou Rady vlády pro duševní zdraví. Sama má zkušenost s duševním onemocněním, které se u ní poprvé projevilo na základní škole.
Zuzana Libánská
Učitelská platforma
Zástupce organizace Odborného partnera
Další info
Oblast školství a vzdělávání ji vždy lákala. Přestože původně vystudovala jiný obor a působila jako projektový specialista v odděleních marketingu a prodeje v telekomunikacích, ke svému dětskému snu učit se nakonec přeci jen dostala, vystudovala učitelský obor a od roku 2013 pracuje ve školství. Jelikož ji vždy zajímala péče o děti se speciálními vzdělávacími potřebami a duševní zdraví dětí, rozšířila si svou odbornou kvalifikaci studiem výchovného poradenství na katedře psychologie. Vzdělání považuje za největší devízu každého člověka a usiluje o to, aby měly všechny děti rovné podmínky k jeho dosažení. Jako důležitou součást vzdělávacího procesu vnímá duševní pohodu, nebo řekněme wellbeing, který nejde proti výkonu, jak se někteří mylně domnívají, ale naopak jej akceleruje. Žáky vede nejen k toleranci, respektu a lásce k sobě i druhým, ale také ke zodpovědnosti za své vlastní vzdělávání. Jako velmi důležitou součást vzdělávacího procesu považuje též partnerství mezi učiteli a rodiči, které by mělo být dětem pevnou oporou.
Lucie Myšková
Pražské centrum primární prevence
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Jitka Svátková
Asociace pracovníků PPP
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Zabývá se dlouhodobě dětskou poradenskou psychologií, od roku 2003 v rámci Pedagogicko – psychologické poradny Středočeského kraje, kterou nyní zastupuje v organizaci Asociace pracovníků PPP. Má zkušenosti i jako školní psycholog a s prací na Lince bezpečí. Setkává se s problémy i úspěchy dětí na školách, věnuje se diagnostice i následné péči, ve spolupráci se školami se snaží o nastavení vhodných forem opatření pro jednotlivé žáky, případně jak jim v budoucnu předcházet.
Michaela Svobodová
Asociace krajských vzdělávacích zařízení
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Po dokončení vysokoškolského studia (VŠE v Praze, fakulta managementu v Jindřichově Hradci) se díky orientaci v přípravě a realizaci projektů dostala k práci koordinátorky projektu zaměřeného na specializační studium pro školní metodiky prevence v P-centru, CPPT, v Plzni. Zde pracovala s cílovou skupinou pedagogů, ale i s žáky ve věku od 6 do 19 let jako lektorka programů primární prevence rizikového chování. Od roku 2021 je součástí týmu v Krajském centru vzdělávání v Plzni a věnuje se tématu rovných příležitostí ve vzdělávání. Ve své práci se snaží podporovat školy k tvorbě takových podmínek, které podpoří růst všech – dětí i pedagogů. Věří, že pro vytvoření takových podmínek v základních a středních školách může být stěžejní tým lidí Školního poradenského pracoviště (ŠPP).
Nika Mazániková
Stálá konference asociací ve vzdělávání
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Od roku 2018 působí v organizaci NESEHNUTÍ, kde zastává pozici koordinátorky týmu F*ÉRA, který se věnuje zejména genderově citlivému vzdělávání, sexuální výchově, partnerským vztahům studujících nebo prevenci genderově podmíněného násilí a šikany. Ve své práci se soustředí na oblast respektu, rovnosti, seberealizace, wellbeingu a genderové citlivosti ve vzdělávání a na oblast komunikace těchto témat směrem k širší veřejnosti prostřednictvím médií a sociálních sítí. Je členkou Rady vlády pro rovnost žen a mužů a zastupuje NESEHNUTÍ v České ženské lobby, kde je také členkou výboru.
Tereza Tetourová
Centrum LOCIKA
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Tereza Tetourová vystudovala jednooborovou psychologii na Univerzitě Karlově a aktuálně zde dokončuje poslední rok doktorského studia v oboru Pedagogická a školní psychologie. Má zkušenosti z oblasti primární prevence a školní psychologie (jak z běžné, tak speciální základní školy). Aktuálně pracuje v Centru LOCIKA na pozici dětské psycholožky a podílí se na tvorbě podpůrných a edukačních materiálů. Zabývá se tématem výchovy dětí bez tělesných trestů. Věnuje se také terapeutické práci s dětmi a dospívajícími.
Lucie Bíbová
Česká rada dětí a mládeže
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Vystudovala Psychologii a speciální pedagogiku na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Má zkušenosti z oblasti prevence, pracovala například jako vedoucí nízkoprahového zařízení pro děti a mládeže nebo jako lektorka preventivních programů na školách. Je absolventkou dramaterapeutického výcviku s arteterapeutickým přesahem v metodě Developmental Transformations. Věnovala se i vedení dětského oddílu a pořádání mnoha táborů pro děti a mladé lidi.
Ferdinand Hrdlička
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Zástupce organizace Konzultačního partnera
Kathryn Williamsová
Nevypusť duši
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Kathryn vystudovala psychologii a speciální pedagogiku v Praze, a poté pokračovala ve studiu psychologie v Olomouci. Již během svých studií se začala zajímat o krizovou intervenci a duševní zdraví dětí a mládeže. Šest let pracovala na Lince bezpečí jako krizová interventka, poskytující podporu dětem a studentům prostřednictvím telefonu i chatu. Také působila jako lektorka a podílela se na tvorbě metodiky programů pro žáky ZŠ, SŠ a VŠ v rámci preventivního programu „Linka bezpečí naživo“. Nyní je konzultantkou na Rodičovské lince, která je součástí téže organizace. Aktuálně také působí v organizaci Nevypusť duši jako garantka sítě služeb, přičemž má na starosti síťování v regionech a celostátní rozcestník služeb.
Dana Pražáková
Česká školní inspekce
Zástupkyně organizace Konzultačního partnera
Další info
Absolvovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Dizertaci obhájila v oboru didaktika matematiky na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Pedagogickou praxi získala jako učitelka na střední a jazykové škole. Patří k první generaci rodičů, kteří doma vzdělávali své děti, působila jako viceprezidentka Asociace pro domácí vzdělávání. V průběhu let se zapojila do řady projektů ke vzdělávací politice jak na národní, tak i mezinárodní úrovni. Od roku 2009 působí ve státní správě, nejprve na MŠMT na pozici garanta pro regionální školství se zaměřením na ESF, od roku 2016 v ČŠI v kanceláři ústředního školního inspektora. Příležitostně se věnuje lektorské a výzkumné činnosti.
Lenka Špittová
Asociace ředitelů základních škol ČR
Zástupkyně organizace Konzultačního partnera
Další info
Ředitelkou základní a mateřské školy je více než 10 let. Je dlouholetou členkou Asociace ředitelů základních škol ČR a několikátým rokem členkou její Rady. Věnuje se lektorské činnosti ve vzdělávání pedagogických pracovníků nejen na téma well-being.
Jarmila Klaudysová
Učitel naživo
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Ve školním prostředí se pohybuji 22 let. Vystudovala jsem učitelství pro 1. stupeň se specializací dramatická výchova. Práci s dětmi se věnuji částečně i ve volném čase v neziskových organizacích. V Učiteli naživo působím jako provázející učitelka od roku 2018. Tématu wellbeing a mindfulness u dětí a dospělých se věnuji dlouhodobě. V posledních letech se také zabývám, jako lektorka, rozvojem dovedností v programu Skills Builder. Wellbeing, mindfulness a rozvoj měkkých dovedností u dětí i dospělých je důležitou součástí vzdělávacího procesu, na kterou bychom měli myslet, vědomě se jí věnovat a rozvíjet ji.
Miriam Sedláčková
Jednota školských informatiků
Zástupkyně organizace konzultačního partnera
Další info
Od roku 1988 se věnuje výuce výpočetních technologií a také důsledkům jejich působení na chování a psychiku mládeže. Jako metodička prevence má zkušenosti s netolismem i s dalšími aspekty sociálně patologických jevů. V současnosti učí na střední odborné škole a pracuj v organizaci Onfine.
Pracovní skupina Místní školská správa
Miroslav Hřebecký
EDUin
Zástupce organizace Odborného partnera
Další info
Programový ředitel EDUin, o. p. s. Původní profesí pedagog, byl ředitelem ZŠ a gymnázia. Od roku 2003 působí vedle toho jako lektor dalšího vzdělávání pracovníků ve školství, jeho semináři prošlo přes 5000 účastníků. Specializuje se mimo jiné na spolupráci se zřizovateli škol, je zakladatelem a odborným garantem Klubu zřizovatelů při EDUin. Angažuje se v myšlence vybudování středního článku, je zapojen v příslušných pracovních skupinách k tomuto tématu v rámci Partnerství 2030+, MŠMT i programu Eduzměna. Pro spolupráci v území nabízí konzultace v oblasti odbřemeňování ředitelů, procesního řízení (procesní audity škol) a v tématu komunikace školy s rodiči.
Roman Křivánek
Asociace krajských vzdělávacích zařízení
Zástupce zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Je dlouholetým odborníkem v oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a projektového řízení. Začínal jako učitel a metodik na SŠ a VOŠ. Své zkušenosti později zúročil na vedoucích pozicích městského a krajského Pedagogického centra. Aktuálně pracuje jako ředitel Vysočina Education PO Kraje Vysočina, zařízení pro DVPP a SSŠ. Je spoluzakladatelem a místopředsedou Asociace krajských vzdělávacích zařízení, z. s. Své zkušenosti ze zahraničních stáží (EU – především Finsko, Francie, USA) zúročil v realizaci mezinárodních projektů zaměřených především na inovace ve vzdělávání, podporu managementu a vzdělávací systémy. Je průvodcem Regionální leadership akademie v Kraji Vysočina a členem pracovní skupiny Střední článek projektu Partnerství 2030+. Publikuje v odborném i regionálním tisku a přednáší Filosofii a etiku na Soukromé VOŠ sociální v Jihlavě.
Petra Mazancová
Učitelská platforma
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Působí jako učitelka angličtiny a základů společenských věd na gymnáziu Josefa Jungmanna v Litoměřicích. Od roku 2017 je předsedkyní Učitelské platformy, spolku – profesního sdružení učitelek a učitelů MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ a ZUŠ, kteří se spojili s cílem zlepšit podmínky učitelské práce a kvality výuky. Cílem Učitelské platformy tak je aktivně vstupovat do jednání s MŠMT a s dalšími organizacemi, které ovlivňují vzdělávání v České republice, aby žáci i studenti získávali ve školách co nejlepší vzdělání pro budoucnost.
Jana Münzbergerová
Učitel naživo
Zástupkyně organizace Odborného partnera
Další info
Je zodpovědná za rozvoj strategie učitelské priority v organizaci Učitel naživo, která se zaměřuje na podporu kvalitního vzdělávání budoucích učitelů.
Vyučovala na všech stupních škol v ČR i v zahraničí (vedla českou sekci na lektorátu Dijon, Francie), byla zástupkyní ředitele pražského gymnázia, působila jako hlavní metodička dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků ve Vzdělávacím institutu Středočeského kraje. 8 let byla v roli místostarostky a starostky středočeské obce.
Zbyněk Němec
Society for All
Zástupce zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Profesí speciální pedagog, v minulosti deset let působil v přímé práci s dětmi s tělesným a mentálním postižením, dva roky také pracoval v poradenství (ve speciálně pedagogickém centru). V současnosti je jeho hlavním pracovištěm Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, kde od roku 2014 učí na katedře speciální pedagogiky. Je členem Society for All, z. s. (SOFA), jako metodik a lektor také spolupracuje s obecně prospěšnou společností Nová škola. Ve výukové činnosti i v různých výzkumných nebo aplikovaných projektech se věnuje zejména problematice vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, práci asistentů pedagoga, otázkám segregace a podpory segregovaných škol, ale i dalším širším kontextům vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Markéta Pošíková
Národní síť Místních akčních skupin
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Ředitelka MAS Podlipansko, o. p. s., která si již více než patnáct let klade za cíl podpořit partnerství a spolupráci mezi sektory při rozvoji konkrétního venkovského území ve Středních Čechách.Téměř celé desetiletí působí jako vedoucí Pracovní skupiny Národní sítě Místních akčních skupin ČR, která stála v roce 2015 u vzniku Místních akčních plánů vzdělávání, které si kladou za cíl zlepšit kvalitu vzdělávání v regionálním školství. Vede MAP na Kolínsku a na Nymbursku. Má zkušenosti s komunitní prací v území, podporuje mezinárodní dobrovolnictví organizováním workcampů a preferuje rozvoj území „odspodu“ s významným zapojením komunity.
Vladimír Srb
Partnerství pro vzdělávání 2030+
Vedoucí expert pracovní skupiny Místní školská správa
Další info
Je konzultant ve vzdělávání, věnuje se problematice efektivního vedení a řízení školství na regionální úrovni. Od roku 2020 vede pracovní skupinu Střední článek v rámci projektu Partnerství pro vzdělávání 2030+. V letech 2018–2020 vedl vzdělávací program Nadace České spořitelny a pracoval ve správních radách organizací Učitel naživo a Elixír do škol. V letech 2010–2017 zastával funkci ředitele projektu Pomáháme školám k úspěchu. V letech 2000 až 2010 se věnoval osobnostní a sociální výchově v rámci organizace Projekt Odyssea. Začínal jako učitel angličtiny na základní škole, učitel informatiky na gymnáziu a instruktor zážitkové pedagogiky.
Jan Sýkora
Stálá konference asociací ve vzdělávání
Zástupce zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Má zkušenosti s výukou na všech typech škol, zaměřuje se na neformální vzdělávání, je členem několika neziskových organizací a tátou tří dětí. Je zřizovatelem a ředitelem ZŠ Hučák v Hradci Králové, školy, která vzdělává podle Jenského plánu. Zakládal Asociaci malých inovativních škol, kterou reprezentuje ve Stálé konferenci asociací ve vzdělávání – SKAV. Má zkušenosti z několika studijních cest v Nizozemsku a dalších evropských zemích. V Královéhradeckém kraji spolupracuje s MAPy i s krajem, kde je členem komise pro vzdělávání.
Martin Šmahel
Asociace ředitelů základních škol ČR
Zástupce zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Ředitelem základní školy je dvacet sedm roků, z toho drtivou většinu na ZŠ Plaňany v okrese Kolín. Je dlouholetým členem Asociace ředitelů základních škol ČR a druhým rokem členem její Rady. V roce 2005 byl zakládajícím členem MAS Podlipansko, o. p. s. a je členem řídícího výboru MAP na Kolínsku.
Michal Tarant
Česká rada dětí a mládeže
Zástupce zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Profesně působí jako učitel odborných předmětů ekologie, ochrana přírody nebo rekultivace na SOŠ Schola Humanitas v Litvínově. Tam dále působí jako vedoucí ekologického centra VIANA a projektový manažer školy. Od září 2020 je také ředitelem nově vznikající střední průmyslové školy v Litvínově, která zahájí činnost 1. 9. 2022. Je místopředsedou České rady dětí a mládeže a členem Junáka – českého skauta, aktuálně jako předseda okresní rady v Mostě a vedoucí mosteckého střediska. V minulosti působil sedmnáct let v Náčelnictvu Junáka.
Hana Košťálová
Odborná oponentka pracovní skupiny
Další info
Původně učitelka češtiny a pedagogiky. V roce 1997 přinesla do České republiky mezinárodní program Čtením a psaním ke kritickému myšlení (Reading and Writing for Critical Thinking, kterému se věnovala patnáct let jako národní koordinátorka a lektorka. A ještě dnes se sem tam nechá k lektorování zlákat. Od roku 2010 pracuje pro projekt Pomáháme školám k úspěchu jako jeho odborná vedoucí. Projekt vede síť více než sta veřejných základních škol, které chtějí podpořit každého svého žáka v tom, aby se stal nezávislým a přemýšlivým čtenářem a pisatelem. Hana Košťálová externě spolupracuje s Ředitelem naživo a ve skupině zaměřené na střední článek v projektu Partnerství 2030+. Pro spolupráci v území nabízí konzultace v oblasti čtenářství, pisatelství, sledování dopadu výuky na učení žáka, společného učení pedagogů a pedagogického vedení škol.
Monika Hrochová
NF Eduzměna
Zástupkyně zakladatelské platformy Partnerství 2030+
Další info
Monika vystudovala na Katedře studií občanské společnosti Fakulty humanitních studií UK. Několik let působila v organizace META, o. p. s., která se věnuje podpoře migrantů v oblasti vzdělávání a pomáhá pedagogům při práci s žáky s odlišným mateřským jazykem. Pracovala také v organizaci GLE, o. p. s., kde vedla projekty zaměřené na pomoc v začátcích podnikání pro cizince i rodiče na mateřské/rodičovské dovolené. Před NF Eduzměna pracovala v Nadaci OSF na pozici koordinátorky vzdělávacích programů. V neziskových organizacích sbírala zkušenosti na pozicích projektové a programové koordinátorky, koordinátorky dobrovolníků i lektorky vzdělávacích programů na téma migrace a kulturních odlišností na školách. Ve volném čase ráda fotí.