Harmonogram
Tři navazující fáze do roku 2030 (model)
Iniciační fáze
2020–2021
- Partnerství založeno a funguje podle principů kolektivního dopadu
- Zaměření na 2 specifické systémové cíle (střední článek, wellbeing)
- Společná vize dosažení prvních dvou specifických cílů a akční plán
- Zapojeno minimálně 10% realizátorů MAP
- Alespoň 80% zakládajících partnerů chce pokračovat
- Závazek donorů (nad rámec NČS) kofinancovat minimálně 30%
lmplementační fáze
2022–2028
- Postupné zapojení většiny klíčových aktérů podporujících dosahování cílů Strategie 2030+
- Partnerství si stanovuje další specifické systémové cíle
- Výrazné posílení systému vedení a podpory škol na celém území ČR
- Měřitelné zlepšení vzdělávacích výsledků a wellbeingu žáků a snížení nerovností
- Závazek donorů (nad rámec NČS) kofinancovat minimálně 60%
- Komplexní evaluace a aktualizace cílů
Partnerství jako trvalá
součást systému 2028–2030
- Partnerství je respektovanou koordinační autoritou ve vzdělávání
- Postupná transformace do stabilní oficiální struktury, která realizuje konsenzuální dohodu o opatřeních podporujících zlepšování učení dětí a snižování nerovností
- Kultura efektivní spolupráce aktérů ve vzdělávání se stává zažitou normou