Co přinesl 3. rok koordinované spolupráce na zlepšování učení dětí a rovných šancí.
Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto odkazu.
Co přinesl 3. rok koordinované spolupráce na zlepšování učení dětí a rovných šancí.
Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto odkazu.
Antoine de Saint Exupéry kdysi napsal, že k tomu, abychom jasně viděli, často stačí jen změnit úhel pohledu. Přesně takovou zkušenost jsme letos už potřetí nabídli čtyřem desítkám aktérů z různých organizací a institucí napříč českou vzdělávací bublinou na studijní...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ má nového odborného partnera. Stala se jím Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Děkanka Helena Koldová podpisem Memoranda o Partnerství pro vzdělávání 2030+ zapojila fakultu mezi organizace, které...
Partnerství pro vzdělávání 2030+ má za sebou hektický vstup do nového školního roku. Ve spolupráci s Národním pedagogickým institutem ČR vznikla pracovní skupina Digitální wellbeing. Členové a členky pracovní skupiny Wellbeing vystoupili na Kongresových dnech...
Srdečně Vás zveme na online konferenci Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků? Co říká výzkum? Kdy: 16. 9. 2024 od 14:00 do 16:30 hodin. Jak se přihlásit: Přihláška Co je cílem: 1. Představit výsledky unikátní kanadské...
Prázdniny jsou u konce, ale okurková sezona v diskuzi o vzdělávací politice letos nenastala. Partnerství pro vzdělávání 2030+ chce i ve školním roce 2024/25 přispívat k hledání odpovědi na základní otázku této diskuze - jak zlepšovat kvalitu vzdělávání na každé škole...
Konec roku bývá obvykle příležitostí pro bilancování, a to platí i o konci roku školního. Ten, který má za sebou Partnerství pro vzdělávání 2030+, byl nabitý událostmi završujícími několik let práce expertů a expertek působících v obou našich pracovních skupinách....
Posláním Partnerství pro vzdělávání 2030+ je zajišťování efektivní koordinované spolupráce autonomních aktérů v českém vzdělávání a společná práce směřující k zlepšování vzdělávacích výsledků a wellbeingu a snižování vzdělávacích nerovností v ČR. Celou výroční zprávu...
O kvalitě výuky ve škole rozhoduje do značné míry ředitel školy. Jeho schopnost pedagogicky vést školu má podle výzkumů přímý dopad na učení žáků - ovlivňuje až 25 procent jejich vzdělávacích výsledků. Zhruba v polovině konkurzů na ředitele školy ale podle České...
UK Science and Innovation Network (SIN), která udělila záštitu letošní studijní cestě Partnerství 2030+ do Skotska, se zaměřuje na rozvoj vědeckých partnerství a zavádění vědecké diplomacie po celém světě. Více informací o SIN najdete na tomto odkazu. Vážíme si...
Nakladatelství Wolters Kluwer ve spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+ vydalo publikaci Tomáše Boudy, která shrnuje jeho zkušenost ředitele školského úřadu (v letech 1991-2000) a přináší pohled na klady a zápory tvz. odvětvového řízení škol v 90. letech....