Zveme vás na představení výsledků veřejné konzultace ke střednímu článku

V pátek 21. 5. 2021 jsme ukončili veřejnou konzultaci ke střednímu článku, kterou jsme organizovali ve spolupráci s Technologickým centrem Akademie věd ČR. Konzultace se zúčastnilo téměř 170 respondentů. V pátek 11. 6. od 10:00 do 12:00 pořádáme veřejnou online prezentaci výsledků spojenou s panelovou diskusí, jíž se zúčastní kromě zástupců Partnerství také zástupci Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, Národní sítě Místních akčních skupin, Nadačního fondu Eduzměna, Svazu místních samospráv ČR, Svazu měst a obcí ČR a Partnerství pro vzdělávání 2030+. Akci budeme streamovat na facebooku Partnerství, kde bude též možnost pokládat otázky do panelové diskuse.

Témata:

Další novinky

Hledáme vaše příklady dobré praxe

Na půdě Partnerství 2030+ a České rady dětí a mládeže vzniká publikace zaměřující se na wellbeing v neformálním vzdělávání. Do publikace budou zařazeny reálné materiály, nápady a přístupy, které pomáhají volnočasovým vedoucím, dětem a mladým lidem cítit se (nejen) v...

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (květen 2025)

Na ředitelích škol záleží, a tak je víc než dobře, že úsilí nastavit lepší podmínky pro jejich práci i pro jejich profesní rozvoj dostalo důležitý impuls. Ministerstvo školství představilo plán, který počítá se zavedením kompetenčního rámce pro ředitele škol (a tím i...

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (duben 2025)

V posledních týdnech a měsících jsou témata, na která se Partnerství pro vzdělávání 2030+ dlouhodobě zaměřuje – kvalita vzdělávání a wellbeing žáků a žákyň i jejich vyučujících a kvalita a efektivita školské správy – stále častěji diskutovaná ve veřejném prostoru....

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (únor 2025)

Únorový newsletter bude do značné míry věnovaný ohlédnutí za Týdnem pro wellbeing ve škole. Letošní ročník se uskutečnil od 4. do 11. února a bylo to velké. Spolupracovalo s námi na něm téměř 120 organizací a institucí napříč vzdělávací komunitou, přihlásilo se k němu...