Srdečně Vás zveme na online konferenci
Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků? Co říká výzkum?
Kdy:
16. 9. 2024 od 14:00 do 16:30 hodin.
Jak se přihlásit:
Co je cílem:
1. Představit výsledky unikátní kanadské studie zaměřené na identifikaci činností, které měly největší dopad na zlepšování učení žáků ve velkém počtu škol najednou.
2. Společně reflektovat, v čem mohou být tyto výzkumně podložené poznatky využitelné v českém kontextu pro zvýšení dopadu Strategie 2030+.
PROGRAM:
Zahájení
Silvie Pýchová / Partnerství pro vzdělávání 2030+
Jak se Kanaďanům podařilo během pěti let zlepšit výsledky všech žáků
Vladimír Srb / Partnerství pro vzdělávání 2030+
Jaká podpora pro školy má největší dopad na učení žáků / Hlavní zjištění studie Silné školské distrikty a jejich leadership
Dominik Dvořák / Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, Pedagogická fakulta UK
Panelová diskuze
- Dominik Dvořák, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, Pedagogická fakulta UK
- Kateřina Konrádová, Učitel naživo
- Ondřej Matějka, Nadační fond Eduzměna
- Jiří Nantl, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Iva Stuchlíková, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Akce je součástí série vzdělávacích a konzultačních aktivit zaměřených na řešení otázky,
jak v ČR vytvořitefektivní místní školskou správu, která dokáže zlepšovat vzdělávací výsledky, wellbeing a rovné šance dětí a žáků. Výstupy našich aktivit k tomuto tématu naleznete na
skolskasprava.cz.
Těšíme se na Vás!
Pozvánka si můžete stáhnout
ZDE.