Online konference: Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků? Co říká výzkum?

16. 9. pozvanka - Online konference: Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků? Co říká výzkum? - Partnerství 2030Srdečně Vás zveme na online konferenci Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků? Co říká výzkum?

 

Kdy: 
16. 9. 2024 od 14:00 do 16:30 hodin.

 

Jak se přihlásit:

 

Co je cílem:
1. Představit výsledky unikátní kanadské studie zaměřené na identifikaci činností, které měly největší dopad na zlepšování učení žáků ve velkém počtu škol najednou.
2. Společně reflektovat, v čem mohou být tyto výzkumně podložené poznatky využitelné v českém kontextu pro zvýšení dopadu Strategie 2030+.

 

PROGRAM:
Zahájení 
Silvie Pýchová / Partnerství pro vzdělávání 2030+
Jak se Kanaďanům podařilo během pěti let zlepšit výsledky všech žáků
Vladimír Srb / Partnerství pro vzdělávání 2030+
Jaká podpora pro školy má největší dopad na učení žáků / Hlavní zjištění studie Silné školské distrikty a jejich leadership
Dominik Dvořák / Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, Pedagogická fakulta UK

 

Panelová diskuze
  • Dominik Dvořák, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, Pedagogická fakulta UK
  • Kateřina Konrádová, Učitel naživo
  • Ondřej Matějka, Nadační fond Eduzměna
  • Jiří Nantl, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
  • Iva Stuchlíková, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Akce je součástí série vzdělávacích a konzultačních aktivit zaměřených na řešení otázky, jak v ČR vytvořitefektivní místní školskou správu, která dokáže zlepšovat vzdělávací výsledky, wellbeing a rovné šance dětí a žáků. Výstupy našich aktivit k tomuto tématu naleznete na skolskasprava.cz.

 

Těšíme se na Vás!

 

Pozvánka si můžete stáhnout ZDE.

Další novinky

PF 2026

Vážené kolegyně a vážení kolegové, děkujeme za spolupráci a odvahu v roce 2025. Přejeme Vám klidné prožití Vánoc, pevné zdraví a spokojený rok 2026. Tým Partnerství ve vzdělávání 2030+

Hledáme vaše příklady dobré praxe

Na půdě Partnerství 2030+ a České rady dětí a mládeže vzniká publikace zaměřující se na wellbeing v neformálním vzdělávání. Do publikace budou zařazeny reálné materiály, nápady a přístupy, které pomáhají volnočasovým vedoucím, dětem a mladým lidem cítit se (nejen) v...