Vzdělávací neúspěšnost a socioekonomické problémy ORP – Typologie obcí

Analýza vytváří typologii ORP podle toho, zda v nich problémy ve vzdělávání odpovídají sociální situaci v regionu (72 % regionů), či vzdělávání za sociálními podmínkami zaostává (14 %) nebo naopak překonává očekávání (14 %). Celý text si přečtěte ZDE.

Témata:

Další novinky

Hledáme vaše příklady dobré praxe

Na půdě Partnerství 2030+ a České rady dětí a mládeže vzniká publikace zaměřující se na wellbeing v neformálním vzdělávání. Do publikace budou zařazeny reálné materiály, nápady a přístupy, které pomáhají volnočasovým vedoucím, dětem a mladým lidem cítit se (nejen) v...

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (květen 2025)

Na ředitelích škol záleží, a tak je víc než dobře, že úsilí nastavit lepší podmínky pro jejich práci i pro jejich profesní rozvoj dostalo důležitý impuls. Ministerstvo školství představilo plán, který počítá se zavedením kompetenčního rámce pro ředitele škol (a tím i...