Vzdělávací neúspěšnost a socioekonomické problémy ORP – Typologie obcí

Analýza vytváří typologii ORP podle toho, zda v nich problémy ve vzdělávání odpovídají sociální situaci v regionu (72 % regionů), či vzdělávání za sociálními podmínkami zaostává (14 %) nebo naopak překonává očekávání (14 %). Celý text si přečtěte ZDE.

Témata:

Další novinky

Konference pro wellbeing ve škole přivítala dvě stovky účastníků

V univerzitním kampusu Masarykovy univerzity v Brně-Bohunicích se uskutečnila Konference pro wellbeing ve škole, které se zúčastnili hosté z řad pedagogů, odborníků na vzdělávání a dalších zájemců o téma digitálního wellbeingu ve školním prostředí. Akce zahájila...

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (leden 2025)

Na první únorový týden pro vás připravujeme už podruhé Týden pro wellbeing ve škole. Letos se do něj zapojí téměř 120 organizací a institucí, které se odborně zabývají problematikou wellbeingu a duševního zdraví. Cílem akce je zvednout vlnu zájmu o wellbeing ve...

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (říjen 2024)

Partnerství pro vzdělávání 2030+ má za sebou hektický vstup do nového školního roku. Ve spolupráci s Národním pedagogickým institutem ČR vznikla pracovní skupina Digitální wellbeing. Členové a členky pracovní skupiny Wellbeing vystoupili na Kongresových dnech...