Vzdělávací neúspěšnost a socioekonomické problémy ORP – Typologie obcí

Analýza vytváří typologii ORP podle toho, zda v nich problémy ve vzdělávání odpovídají sociální situaci v regionu (72 % regionů), či vzdělávání za sociálními podmínkami zaostává (14 %) nebo naopak překonává očekávání (14 %). Celý text si přečtěte ZDE.

Témata:

Další novinky

Novinky z Partnerství pro vzdělávání 2030+ (říjen 2024)

Partnerství pro vzdělávání 2030+ má za sebou hektický vstup do nového školního roku. Ve spolupráci s Národním pedagogickým institutem ČR vznikla pracovní skupina Digitální wellbeing. Členové a členky pracovní skupiny Wellbeing vystoupili na Kongresových dnech...

Výroční zpráva Partnerství 2030+ za rok 2023

Posláním Partnerství pro vzdělávání 2030+ je zajišťování efektivní koordinované spolupráce autonomních aktérů v českém vzdělávání a společná práce směřující k zlepšování vzdělávacích výsledků a wellbeingu a snižování vzdělávacích nerovností v ČR. Celou výroční zprávu...