Pozvánku ke stažení ZDE.
Pozvánku ke stažení ZDE.
Konec roku bývá obvykle příležitostí pro bilancování, a to platí i o konci roku školního. Ten, který má za sebou Partnerství pro vzdělávání 2030+, byl nabitý událostmi završujícími několik let práce expertů a expertek působících v obou našich pracovních skupinách....
Posláním Partnerství pro vzdělávání 2030+ je zajišťování efektivní koordinované spolupráce autonomních aktérů v českém vzdělávání a společná práce směřující k zlepšování vzdělávacích výsledků a wellbeingu a snižování vzdělávacích nerovností v ČR. Celou výroční zprávu...
O kvalitě výuky ve škole rozhoduje do značné míry ředitel školy. Jeho schopnost pedagogicky vést školu má podle výzkumů přímý dopad na učení žáků - ovlivňuje až 25 procent jejich vzdělávacích výsledků. Zhruba v polovině konkurzů na ředitele školy ale podle České...
UK Science and Innovation Network (SIN), která udělila záštitu letošní studijní cestě Partnerství 2030+ do Skotska, se zaměřuje na rozvoj vědeckých partnerství a zavádění vědecké diplomacie po celém světě. Více informací o SIN najdete na tomto odkazu. Vážíme si...
Nakladatelství Wolters Kluwer ve spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+ vydalo publikaci Tomáše Boudy, která shrnuje jeho zkušenost ředitele školského úřadu (v letech 1991-2000) a přináší pohled na klady a zápory tvz. odvětvového řízení škol v 90. letech....
Autoevaluační nástroj může pomoci školám při autoevaluaci zaměřené na zhodnocení podpory wellbeingu, kterou svým pracovníkům a žákům poskytuje škola. Najdete jej na tomto odkazu.
Změna k lepšímu v podpoře wellbeingu se ve školách neodehraje ze dne na den a nedojde k ní automaticky. Proto Partnerství pro vzdělávání 2030+ jako iniciátor a koordinátor Týdne pro wellbeing ve škole již nyní zahajuje přípravu jeho dalšího ročníku v termínu od 4.–11....
Ředitelkou Partnerství pro vzdělávání 2030+ je od 1. května expertka na vzdělávací politiku Silvie Pýchová. Dosavadní programová manažerka vystřídala Jakuba Nováka. Ten Partnerství řídil od listopadu 2022 a úspěšně ho provedl zásadní transformací, během níž se...
V době, kdy státní rozpočet každý rok nabírá deficit, je ještě důležitější než dřív otázka, jestli ve školství umíme využít finanční prostředky na maximum tam, kde je to důležité - tedy pro co nejlepší vzdělávání dětí a mladých lidí. Jakub Fischer a Petr Mazouch z...
Publikaci si můžete přečíst nebo stáhnout na tomto odkazu. Tiskovou zprávu si můžete přečíst zde.